/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Windows mail
Fra : troldenesdhb
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 07-01-09 11:04

Jeg er egentlig blevet meget godt tilfreds med Vista, men IKKE med windows mail. Jeg savner den gode gamle Outlook Express.

Mine problemer er at jeg IKKE kan få den til at acceptere nogle afsendere, de ryger i Uønsket post, selvom jeg har lavet indstillingerne om.
Jeg ville gerne kunne se adresse kartoteket på forsiden, men den funktion findes vist ikke....

Kan outlook express køre på vista? eller hvad er lettest?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-09 11:49

NEJ - Express kan IKKE køre i Vista....

At din post bliver sorteret forkert er IKKE Mails skyld - du må have et andet spamprogram der gør det...

Der findes IKKE et adressekartotek i Mail, men KONTAKTPERSONER....

De ligger i menulinien ovenover....

I øvrigt fungerer WM næsten 100% som OE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-09 11:52

Citat
du må have et andet spamprogram

Eller du har selv "rodet" så meget i opsætningen at du sorterer ALT fra....

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 07-01-09 12:11

Som refi skriver brug et andet spamprogram sammen med windows mail.- Jeg bruger spamfighter og det fungerer fint med windows mail.

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-01-09 12:38

Har fundet ud af det med mailsne der ryger i Uønsket. Det er indstillingen i windowsmail, under funktioner - indstillinger for uønsket.

Det er ikke nok at slå til at alt er tilladt, for at få mails fra Kandu, skal phishing filter også slåes helt fra.............. Selvom eks. Kandu er i rubriken med mails der er tillid til, røg de før i Uønsket.

Jeg har ikke problemer med spammails, så ingen spamfighter til mig. Jeg har TDC og deres sortering er framragende.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 07-01-09 12:43

Højre klik på den ønskede post --> jumk email--> safe senders list

// C a i N e

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-09 13:29

Citat
for at få mails fra Kandu, skal phishing filter også slåes helt fra.

NEJ - kun at de skal lagres i uønsket...

Der skal være hak ved det ØVERSTE af de 2 felter....

Annuller spørgsmålet
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-02-09 06:07

Jeg har desværre ikke modtaget noget som helst der kan bruges. Mest urigtige oplysninger fra Refi.........men lad det ligge. Han plejer at være god.