/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Co adresse i en andelslej.
Fra : Klumme
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 04-01-09 09:33

http://www.kandu.dk/spg130628.aspx

Idioten NC84 BL mig, og jeg gider ikke skifte profil for at forklare ham, at det forholder sig som miritdk skriver. Der er opstillet nogle præmisser i forbindelse med børnetilskud, og hvis disse er tilgodeset kan man modtage subsidier fra det offentlige. Helt fint...sån er reglerne.

At skvadderhovedet ikke allerede når han nævner begrebet "fiktiv adresse" kan indse, at han nu forsøger at omgå de præmisser, som giver adgang til kagedåsen, vidner om en synlig svag begavelse eller osse spiler han bare snotdum (hvlket han gør så overbevisende, at der nok er noget om snakken). Det hedder som miritdk skriver SOCIALT BEDRAGERI hverken mere eller mindre

En anden grund til at jeg ikke gad / ville skifte profil til Krummen for at fortælle ham dette er, at jeg er sikker på at denne tråde vil irritere ham som bare fanden.... og han kan ikke gøre en skid ved det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL SOCIALNASSER

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-01-09 09:34

Stavefejl skyldes det tidlige tidspunkt på dagen Ret selv skidtet

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-09 09:55

arghh dit sure opstød

Citat
jeg er sikker på at denne tråde vil irritere ham som bare fanden
.. hvis du kunne læse inden ad ville du have set det ikke er en "ham" men en "hende"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-01-09 10:05

LOOOL Med eller uden tap...hun er en klovn

Kommentar
Fra : NC84

Dato : 04-01-09 10:54

Jeg ved ikke hvad du er for en sølle person. Jeg kan simpelthen ikke tag dig seriøst. Du kan lægge lige så mange tråde ud du vil - det rør mig ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-01-09 11:11

Nej det kan jeg se LOOL. Platugle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-01-09 11:18

Citat
Jeg tror ikke det her forum er noget for mig
skrev nc84 http://www.kandu.dk/spg130628.aspx#1491289

Jeg er helt enig, og det er gensidigt sååå baj baj, kan du høre jeg vinker, eller skal jeg vinke lidt højere

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 04-01-09 11:20

Tak for svaret miritdk. For dit skarpsindige menneskekundskab
Citat
arghh dit sure opstød

Kommentar
Fra : miritdk