/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Animation på hjemmeside...
Fra : Assist4dogs
Vist : 729 gange
30 point
Dato : 03-01-09 19:47

Jeg har brug for hjælp til at få en animation ind på min hjemmeside...
Jeg bruger one.com.. og har ikke ret meget forstand på hjemmesider... Er der en her inde der kan hjælpe mig...??

Hilsen Anita

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-01-09 21:16

Der vil være en god ide og lærer HTML hvis du vil lære at lave hjemmesider.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-01-09 21:17

Hvordan har du adgang til din hjemmeside, kan du selv uploade sider, eller bygger du dem on-line?

Den måde du har mest check på en hjemmeside, er at lave dem hjemme på egen PC, så de virker, hvorefter hele møllen up-loades til hjemmesiden.

Hvis du bygger på en on-line, så må der være en funktion, hvor du kan overføre et billed til din side.

Fortæl lidt mere!!!!!!

Kommentar
Fra : Assist4dogs

Dato : 03-01-09 21:23

Jeg laver min hjemmeside on-line...

Jeg kan godt uploade billeder, og jeg har prøvet med min animation... men jeg kan ikke få den til at bevæge sig...

Jeg kan ikke finde ud af HTML koder... har prøvet og har opgivet...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-09 21:28

https://www.one.com/da/support/guide/www/using-webcreator en animation er en gif fil og understøttes på one.com

linket fører til brug af webcreator hvis det er noget for dig

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-01-09 21:37

Jeg har prøvet flere af disse on-line hjemmesider, men fandt det for besværligt, så jeg startede med hjemmeside programmet HOTDOG, og senere gik over til webwriter fra stone, som er dansk.
Det er så let at selv kuvøseguf ville kunne lave simple sider, der virker.

Kommentar
Fra : Assist4dogs

Dato : 03-01-09 21:41

Jamen jeg har en side der virker og som jeg er glad for... jeg ved bare ikke hvordan jeg ligger en animation ind... Jeg ved man kan da jeg kender mange der har deres hjemmeside igennem one.com.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-01-09 22:01

Jeg vil tro, at du skal ind på den aktuelle side og her gå over i EDIT mode, hvor du har mulighed for at ændre på sidens udseende.

Annuller spørgsmålet
Fra : Assist4dogs

Dato : 12-02-09 21:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål