/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
livslinien-flugtruten tv serie
Fra : Eyvind
Vist : 578 gange
50 point
Dato : 03-01-09 14:45

Der var en gang en serie med en cafe hvor ejeren hjalp folk med at flygte.
Hans kone underholdt med at synge og alle gæsterne kom ost i ørerne fordi det lød forfærdeligt.

Spørgsmåler er i hvilket land skulle det forestille at være i.

Jeg mener Belgien.
Min kone mener frankrig.

Jeg har da ret ikke..............................

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 03-01-09 14:49

Frankrig.....

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 03-01-09 15:02

Hej

Tror at det er allo allo du refere til..

her er et link til at købe filmen , hvor det står at det er en lille fransk cafe...

http://www.dvdoo.dk/dvd-film/allo-allo-sson-2_17822.php

1 - 0 til fruen

Fusses

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-01-09 15:02

Den rigtige serie som parodien var bygget over foregik i Holland, enormt spændende iøvrigt

Vist på Svensk TV i 1978-80, DR viste den et par år efter men kun halvdelen af episoderne, uvist af hvilken grund.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-09 15:05

Serien hed Allo Allo og foregik i Frankrig. Det er en engelsk serie.

Og her er en omtale, kør lidt ned i teksten, der står Frankrig.

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1228729193204349

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-09 15:47

Eyvind har en klog kone

http://presse.dr.dk/presse/Article.asp?articleID=19846

den kan egentlig godt tåle at blive vist igen

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-09 17:07

Tak for svaret Klumme.

Tja - det var jo ikke så godt..................så jeg vil fortælle min kone at det viste i ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-01-09 18:33

hehe Kylling.

Det er en ret morsom serie. Lidt fjollet, men okay alligevel i forhold til så meget andet gylp. Jeg ser den ind i mellem fra Sverige.