/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
kan du vurderer denhjemmeside
Fra : jegkanhjælp
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 01-01-09 13:20

her er en hjemmeside som byget med flash, fra starten til slutning, kan du vurderer den eller giv dine menning tak.

www.sobenlivsstil.dk

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-01-09 13:29

Bortset fra de mange stavefejl - ser siden da meget fornuftig ud!
Om produkterne virker, kan jeg ikke udtale mig om.

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 01-01-09 13:31

Den ser da meget tilforladelig ud. Dog synes jeg lige du skulle give de indledende sider (tekster) 5-10 sekunder mere, så man kan nå at læse hvad der står.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 01-01-09 13:43

I øverste højre hjørne, står der dorlig - skal vel være dårlig.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 01-01-09 13:44

I mit fanblad i Firefox står der Untitled Document, måske du skulle give siden et navn.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 01-01-09 13:45

Samme sted som der står dorlig, står der FEDME, ser ud til at du kom til at slå Caps Lock til da du skrev det.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 01-01-09 13:46

Samme sted, Undgå at blev træt - skal vel være undgå at blive træt.

Måske du skulle få en til at læse korrektur på den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-09 13:49

Fup og fidus ... det eneste, der bliver slankere, er tegnebogen

Lad være med at bruge kandu til at hverve kunder på

http://www.dr.dk/DR1/kontant/Slanketema/Artikler/20061031155357.htm

Kommentar
Fra : jegkanhjælp

Dato : 01-01-09 13:53

høre mine venner jeg vel ikke sælg noget til jer, helt ærligt jeg vel bare høre jeres vurderinger og ikke andet, hejemme siden skal jeg henvis det til mine kunder der byder mig om en hjemmeside og ikke andet, men tak for alt...

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 01-01-09 13:54

Ved ikke om det er de rigtige priser der står, eks.
proteinbar 109 kr stk. - ser det ud til
protein shake mix 14 breve 314 kr stk. - Ser det ud til

Det er svært at gemmeskuke hvad det koster, og allerede der ville jeg havde lukket hjemmesiden, som næsten alle andre betaler jeg ikke for noget som jeg ikke umidbart kan se hvad koster. Det vil koste mange kunder.

Eneste undtagelse er hvis det er så dyrt i forhold til mængde, kvalitet at du ikke vil havde en overskulige prispolitik, så er det fint som det står.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 01-01-09 13:57

I din kode for siden, finder du <title>Untitled Document</title> ændre evt. det til:
<title>Sobenlivsstil.dk</title>

Umiddelbart er siden lidt kedelig... du skal arbejde lidt mere på den indtil den fanger ens opmærksomhed. Der er stadig flere stavefejl hvilket virker meget dårligt på evt. kunder.
Men ellers en nem flash site

// C a i N e

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-09 13:58

Er det google som har oversat den oprindelige side til Dansk.

Kommentar
Fra : lexusmerlot

Dato : 01-01-09 14:08

Ok sider med så mange stavefejl dropper jeg ud af i løbet af 3-5 sekunder! Sådan er det bare....

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 01-01-09 15:29

Som mange andre nævner : stavefejl, 'slå-fejl', formuleringsfejl og sjusk !
Yderligere kommentarer : for mange informationer eller for hurtige sideskift, din tekst er knudret og giver ikke umiddelbar mening, dine sætninger er for lange (eller for korte, og dermed meningsløse) og der er brugt for mange forskellige fonte.
I det hele taget : siden virker uprofessionel, og er dermed ikke nogen god reklame for en virksomhed.
Få en erfaren web-redaktør til at kigge på opbygningen og retskrivningen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-01-09 18:10

Den er ikke kun gal med ortografien, du formulerer også , så sætningerne bliver noget vrøvl.
Det med at teksten sættes langsomt bogstav for bogstv er irriterende for hurtiglæsere.