/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
bliv din egen chef ...
Fra : jegkanhjælp
Vist : 1248 gange
50 point
Dato : 01-01-09 12:22

Forestil dig din egen internationale virksomhed, med alle fordelene ved at være selvstændig, men hvor alle ulemper og risici som normalt er forbundet ved selvstændig virksomhed er sorteret væk.
Hvor du får frihed til at fokusere på det, du er bedst til – nemlig at tænke, planlægge, lægge strategier, løse problemer og gensidigt positivt påvirke andre mennesker.

Hvis du er en af dem som går med drømmen om at opbygge din egen forretning og derved blive din egen chef, så har DubLi Network med et færdigt forretningskoncept lagt grundstenene til at give dig en succesfuld fremtid.

Hvis du synes dette lyder interessant opfordrer DubLi Network på det kraftigste dig at læse denne hjemmeside og du vil komme til at opdage måder at være produktiv på, som aldrig har eksisteret før.

blogger: www.dansk-dubli.blogspot.com
hjemmeside: www.eu.dubli.com/8199348

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-01-09 12:24

- tag en Treo...

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 01-01-09 12:26

aaa gud hopper folk stadig på den.

SSSNNNNYYYYYYYDDDDD.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-01-09 12:27

Citat
der går lamg tid endnu

Tror du helt alvorligt det hjælper

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-01-09 12:29

Gott im himmel ....

Smid det hellere i kuponhæftet til det andet fupp und swindel.

Kommentar
Fra : jegkanhjælp

Dato : 01-01-09 12:30

det er ikke snyd mine ven. det er sandt, har du prøved og køb noget derfra?? eller bare du har lest om den. du skal ikke gør som folk når kommed Herbalife produkter for forste gang til Danmark... Dubli den har dunne 2 år gammel, folk ved helt hvad det drager sig om der...

Kommentar
Fra : jegkanhjælp

Dato : 01-01-09 12:33

Jeg arbejder selv med DubLi Network og har god succes, såden lyder det fra en prson som mig der ved hvad det drager det om i amino.dk vel du se helle deskotion så klick her www.amino.dk/forums/t/13314.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-01-09 12:35

Citat
har du prøved og køb noget derfra??

Lige netop, man skal købe noget ubrugeligt bras.
Sælger løber med kassen, andre betaler, de tjener ikke noget.
Pyramidespil lignende narrestreger.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-01-09 12:37

Øøh, kan vi få oversat De sidste to indlæg til læseligt dansk ??

Kommentar
Fra : jegkanhjælp

Dato : 01-01-09 12:37

Er der en der kan komme med en rigtig god forklaring på hvorfor dubli/dubli-ambassadørmodellen er en pyramidespil?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-01-09 12:38

Som allerede nævnt i "tippet"....

PYRAMIDESPIL af VÆRSTE skuffe...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-01-09 12:39

Han er internattional LuffeA.
Det betyder, hvis vi almindelige ikke forstår, så er vi
ikke kvalificerede til eget internationalt selskab.
Med andre vi skal snydes for at andre får succes.

Kommentar
Fra : jegkanhjælp

Dato : 01-01-09 12:42

hvad får en succes få andre?? du kan tilmeld dig helt gratis jo. du betaler kunne for dine varer du købe jo??!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-01-09 12:43

Citat
Er der en der kan komme med en rigtig god forklaring på hvorfor dubli/dubli-ambassadørmodellen er en pyramidespil?

Det kan alle dem der IKKE melder sig

Resten melder sig jo fordi de ikke kan se det

Hvårnår er man dummere end dum

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-01-09 12:44

Mig ikke være interesse, min peng nød til annet ting.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-01-09 12:46

Du IKKE dum "LuffeA"

Kommentar
Fra : jegkanhjælp

Dato : 01-01-09 12:48

ja ja det ved jeg godt folk kan brug penge på andrer ting, men jeg snakker seriøst, du betaler dun for dine varer du køber over helle verden, maget beligt... det er op til dig, men sekert du skal nok brug dubli på de neste 2år. og husk det godt 100% du kommer til at brug dubli i fremtiden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-01-09 12:50

Citat
Best supply!
This is the greeting from Eiorder LTD., one of the large Electrical wholesaler and Retailer in China.We mainly sell electrical product such as digital cameras, mobile,LCD TV,Xbox, Laptops,DV,Mp4, GPS, please visit our website: < www.eiorder.com > to find something you may interested and please contact us freely if you have any question ,we will offer more competitive price and best service for business cooperation with your company.
Please feel free to contact us: < www.eiorder.com >
MSN: eiorder@hotmail.com
Email: eiorder@eiorder.com
Tel: +8610-81831596 Fax:+8610-84168618
Thank you and best regards.

Her koster det penge.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-01-09 12:50

Hvad med en oversættelse til dansk?

Citat
ja ja det ved jeg godt folk kan brug penge på andrer ting, men jeg snakker seriøst, du betaler dun for dine varer du køber over helle verden, maget beligt... det er op til dig, men sekert du skal nok brug dubli på de neste 2år. og husk det godt 100% du kommer til at brug dubli i fremtiden

Det er totalt vrøvl!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-01-09 12:53

Kors...

Hvis Du kom personligt med den "salgstale" i et firma ville Du blivet grinet ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-01-09 12:54

Det kunne Stein Bagger gøre bedre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-01-09 12:55

Prøv at sælge til det der nye parti - Ny Balance eller hvad det hedder

Kommentar
Fra : jegkanhjælp

Dato : 01-01-09 12:56

til "Teil " ja så du må gør det, køb det kopeied varer fra kina, men husk mine ven det er forbudt at importerer kopiet varer til Danmark. pas på ... dublis varer det er orginalt varer....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-01-09 13:01

Stein Bagger, refi

Han snørede de dygtigste

Dupli.com snører kun de "duplikerede" dumme.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-01-09 13:47

Det er da ikke gratis, hvis man ikke køber noget. Hvert bud koster 50 Euro cent.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-01-09 13:52

Og så reklammerer han for Herbalife,
det siger jo alt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-09 13:54

Er det et tilfælde at du lige skulle nævne Herbalife, når du også vil have brugerne til at vurdere din hjemmeside

http://www.kandu.dk/spg130491.aspx

Find dig et andet sted end kandu at hverve kunder på

Det hele er fup og fidus.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-09 14:05

Det virker skam...............................

Citat
:" enten spiser du noget mindre så du kan passe dit tøj.............eller du får herbalife".

Jeg er begyndt at spise mindre.

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 02-01-09 01:40

Jeg ville nu hellere prøve noget andet. Jeg har handlet med Værdipapirer og aldrig tabt på dem endnu - dvs. det er lidt løgn, for de 2 projekter som min bankrådgiver var så vild for at sælge "Kuldsejlede" og jeg tabte hhv. 22.000 kr. og 6.000 kr. ca.
Så hvis www.eu.dubli.com var et så givtigt foretagende, så forstår jeg ikke at Stein Bagger eller Klaus Riskjær ikke var investorer her.
Jeg vil hellere spille Lotto eller Tips, for så bestemmer jeg jo selv hvor meget jeg vil rissikere at tabe. Overbevis os andre om at firmaet er så godt, så vender jeg tilbage og lytter sammen med andre.
Mvh. Malik

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-01-09 20:03

Uden pyramidespil og Herbalife er
jeg min egen chef.
Bestemmer min arbejdstid, køber det jeg har brug for.
Kan man ønske sig mere?