/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Godt nytår Kandu
Fra : Klumme
Vist : 643 gange
100 point
Dato : 01-01-09 00:44

Godt nytår Kandu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-09 00:59

Godt nytår til Kandu og til alle andre også

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-09 02:31

Citat
Godt nytår Kandu

jamen det må jo også være os, for hva er kandu uden os brugere

Også godt nytår til dig Klumme..........og andre der kommer forbi i tråden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-09 02:39

Yes Nordsted...kandu er dig, mig og vi to, + alle de andre. I øvrigt oprettede jeg tråden for at være den første, der havde en tråd d. 1 januar 2009 hi hi...lidt barnligt ik, men hwa pokker?? Så er jeg moden...måske næsten overmoden på andre punkter

Go nat...der er grus i øjnene Og du kan osse roligt daffe i posen. Det er osse sengetid for små og store piger

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-01-09 03:27

Citat
Det er osse sengetid for små og store piger

Ja ja så går jeg da i seng nu når det ikke kan være anderledes

Rigtigt godt nytår til dig også Klumme

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-01-09 08:12

Godt Nytår

Så vil jeg være den første her til morgen er nemlig morgenfrisk

IPM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-09 08:52

Pia
Citat
Rigtigt godt nytår til dig også Klumme
også???? Var det en hilsen du havde fået i "overskud", som jeg så lige kunne få??? Jamen Så pyt da...jeg er nøjsom og trives glimrende med resterne fra de riges bord Men til dig og dine skal da lyde en nytårshilsen med ønske om et lykkeligt og helsebringende nytår, som ikke er "overskudsvare", men med små midler velment er strikket målrettet til dig

Klumme

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-09 11:55

til dig Klumme

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-01-09 12:02
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-09 12:06

I lige måde 3773, og fruen og alle dine møgunger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-09 12:14

Citat
har du set disse tumber
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene og sige, som dækker deres ualmindeligt småtbegavede handling og hvilke konsekvenser det burde ha for dem.

Men jeg GARANTERER..... at en bøde på 500,- kr. ikke kan gøre det Man kunne overveje at teste sin fastelavnskølle, inden den skal på arbejde i februar. Ikke fordi jeg tror det hjælper på disse retarderede kloakbeduiner, men det er da vigtigt at få prøvet sin kølle af inden det blir alvor. Altså fastelavnskøllen.......hvis nogen skulle være i tvivl *SF*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-01-09 12:31

Vi må håbe nogen har foretaget en anmeldelse, sådan at forsikringen er parat med en afvisning når de nu efterfølgende står nede hos taksatoren og siger: "Mig har krav på!"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-09 12:36

Det er ikke engang sikkert de finder idioterne. De skulle ha' et 200 gr. legeme i røven. Mon ikke det rækker til et one-way-trip til deres hjemlande.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-09 12:36

Nå så er det morfartid...man har sgu meget at se til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-09 12:55

Godt nytår til Klumme og alle i andre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-09 13:05

IPM

Citat
Så vil jeg være den første her til morgen er nemlig morgenfrisk

Jeg var da bare også oppe på dette tidspunkt... morgenfrisk var nok ikke lige ordet,

Fik da også lige set Bjergkøbing Grandprix, nu har jeg hørt musikken i årevis, --- kender du den? Skrevet af Bent Fabricius Bjerre

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-01-09 19:59

Hva' Klumme ???

Sover du endnu ????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-01-09 20:45

Nej, jeg har været oppe og tisse

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 03-01-09 21:09

Tak for svaret 3773. Du skal pointes for din evne til ikke at sige mere end nødvendigt. Tænk hvis alle gjorde ligeså...sikke en ro der ku blive Det gælder selvfølgelig ikke mig og enkelte andre håndplukkede