/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Cookie problem...... :S
Fra : jjhj
Vist : 540 gange
300 point
Dato : 28-12-08 21:40

Hej.. Håber meget at i kan hjælpe...

Har et lidt mærkeligt problem...

LIGE PLUDSELIG er min pc begyndt ikke at ville gå ind på visse hjemmesider....

Fx. hvis jeg vil ind på en hjemmeside, fx. www.jubii.dk så virker det fint nok første gang, men hvis jeg så går ind på en anden hjemmeside, eller lukker vinduet og så vil ind på www.jubii.dk igen, så siger den enten: "Siden Kan ikke vises" eller "BAD REQUEST"....

Det jeg så kan gøre, er at jeg kan slette mine Temp Internet filer + Cookies, og så virker det igen.. EN GANG..... indtil jeg sletter dem igen.......

Nogen der kan forklare mig hvordan dette kan være forekommet....??!! og evt en forklaring på hvordan jeg kan afhjælpe problemet.....

Mvh. JJHJ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-08 22:08

Er det KUN på jubii

Det virker lidt ulogisk med mindre du blot taster forkert eller bruger et bogmærke der er fejl i......

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 29-12-08 00:02

Prøv at teste den for virus, trojan m fl.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-12-08 00:56

Du kan indstille din PC til at slette temp.files automatisk. Det gør du under Start - alle programmer - systemværktøjer - vælg planlæg oprydning

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 29-12-08 09:04

Nej det er ikke kun jubii.. Det er også fx. (sparekassens hjemmeside/netbank/), nogle gange google og jyllands posten.... :S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-08 10:18

Det lyder som om der er noget galt med din netforbindelse .....

Det er lidt ulogisk at det skulle have noget at gøre med temp-filer eller cookies med mindre du har "snavs" på komputeren....

Prøv lige at besøge www.malwarecheck.dk - tilmeld dig og stil spørgsmålet der.....

De skal nok guide dig hele vejen igennem - og så kan "snavs" udelukkes.....