/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Til TageStilling
Fra : f.elsborg
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 22-12-08 09:03

Hej Tage Stilling.
Du får lige lidt at gøre godt med, så du kan stille dit spørgsmål igen, og måske få et bedre svar.

God Jul
Finn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-08 09:11

den køber bogholderiet ikke.

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 22-12-08 09:18

hvorfor ikke teil?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-08 09:32

de points går ind på Spoints
du bruger af det andet konto

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 22-12-08 09:49

Jeg er ikke helt med.
Kan jeg ikke oprette et spørgsmål med et eller andet pointtal, og så acceptere svaret når jeg får det?
Jeg har ikke prøvet det her før.
Sagen er, at TageStilling har haft oprettet et spørgsmål, som han så muligvis er kommet til at besvare før han ønskede det.
Han er ny bruger, og har derfor ikke rigtigt nogen points at spørge for, så mit julehumør løb nok lidt af med mig - men pyt, jeg får jo ikke brugt mine points selv.
Hvad mener du med: "de points går ind på Spoints
du bruger af det andet konto"?

Jeg ønsker naturligvis ikke at lave rav i den her på kandu - tænkte bare, at jeg måske kunne hjælpe en ny bruger.

Vh.
Finn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-08 09:55

Hej

Jeg svarer lige på Teils vegne

De point du har udlovet, kommer ikke ind på den pointkonto hvorfra du bruger point til at stille spørgsmål.............det lød vist noget rodet

Kandu har to slags point, en til at stille spørgsmål, der hvor du får 20 point om dagen ved at logge ind, og så point til den månedlige lodtrækning

De point du har lovet her, går ind til lodtrækningskontoen og ikke spørgekontoen

Du skulle nok hellere have stillet Tages Stillings spørgsmål for ham, så kunne han læse svaret her

Det er ikke nemt at være go', men meningen var god nok

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 22-12-08 10:03

vil det sige, at jeg ikke kan give manden pointsene igen?

Det kan godt være, at jeg lyder lidt små dum, men jeg har altså ikke rigtigt brugt de her dele af kandu så meget, og jeg mener ikke, at jeg har deltaget i nogen lodtrækning. (det kan godt være, at jeg skulle tage at læse vejledninger igen)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-08 10:17

Du kan ikke give Tage Stilling point som han kan spørge for, dem skal han optjene ved at logge på kandu

De point han får her af dig, er dem til udtrækningen (hvis han er superbruger, alm brugere får ikke point)

Nej du har ikke deltaget i nogen lodtrækning, du er alm. bruger - du kan ændre det, hvis du har lyst

Tja... det kan da godt være du skulle læse vejledningen igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-08 10:18

TageStilling, er superbruger, ser jeg nu, så han kan godt deltage i lodtrækningen, når han får svaret her i tråden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-08 10:18

f.elsborg

Du har ikke deltaget i nogen konkurrence, da du har oprettet dig som almindelig bruger.

Som almindelig bruger kan du ikke optjene spoint = superpoint.

De point, som du vil give til Tage Stilling går ind på hans superpoint-konto og kan ikke bruges til andet en at deltage i månedens lodtrækning.

De point, som du har brugt til at stille dette spørgsmål med er ledige point. Du kan optjene 20 ledige point 1 gang i døgnet ved at logge dig ind på kandu.

Men læs http://www.kandu.dk/faq.aspx og http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 22-12-08 10:53

Nå ja .... jeg læste lige vejledningerne igen igen, og synes stadig, at lodtrækningerne og pointsystemet er totalt uigennemskuelig for en som mig, der ikke har HD i alskens fag.
Jeg har valgt ikke at oprette mig som "superbruger", da jeg ikke mener, at der er noget "super" over min parat-viden - den bevæger sig mest rundt på et ret jordnært plan

Jeg burde nok have sat mig mere ind i tingene omkring point givning etc., men har egentligt altid ment jeg bare kiggede ind her, når der var et eller andet jeg måske kunne hjælpe med, eller jeg selv kunne lære lidt af.

Nå men - jeg venter stadig på, at TageStilling skal melde sig her på banen. Så kan han da om ikke andet få lov at deltage i en lodtrækning.

Til alle Jer andre vil jeg sige mange tak for alle Jeres oplysninger/vejledning af en dummy som mig.
Samtidigt vil jeg bede Jer undskylde, hvis jeg skulle være kommet til at lave rod i noget jeg ikke har forstand på.

Jeg ønsker Jer alle en god og fredfyldt jul
Venlig hilsen
Finn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-08 11:08

Du kan skrive til Tage Stilling her

http://www.kandu.dk/UserMail.aspx?uid=272705

og henvise til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 22-12-08 11:24

Tak skal du have ans - så lærte jeg noget igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-08 11:26

Citat
Til alle Jer andre vil jeg sige mange tak for alle Jeres oplysninger/vejledning af en dummy som mig.
Samtidigt vil jeg bede Jer undskylde, hvis jeg skulle være kommet til at lave rod i noget jeg ikke har forstand på.

Selv tak og husk der er ikke dumme spørgsmål

Du har da ikke lavet rod i noget som helst

Du ønskes også en glædelig jul