/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
D-link upload problem
Fra : zoik
Vist : 465 gange
150 point
Dato : 21-12-08 19:41

Hejsa.

Jeg er den lykkelige ejer af dette sæt http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=350247&searchArea=&Soegeord=
Det virker fint for mig på min bærbare, ingen problemer! Men på min stationære hvor jeg har USB modtageren koblet til for at kunne modtage det trådløse signal er den gal... Jeg kan dowloade alt det jeg vil og i den hastighed min udbyder lover mig, SUPER! Men jeg kan ikke uploade. Hvis jeg så meget som forsøger at uploade et lille word.dokumnet bliver jeg smidt af nettet. Det finder mig så ret hurtigt igen og jeg er på som om intet var sket.
Nogen forslag til hvad der kan forsage at jeg ikke kan uploade? Og gerne på et en let læselig måde

Thomas

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-08 20:11

Du har måske druknet den i elektriske forstyrrende signaler (for det er vel en USB 2 port)
Det kan muligvis klares med et lille USB forlængerkabel så adapteren kommer ud og kan modtage/sende frit.

Har du kigget på hvor stort signalet er på den adapter. (USB trådløs netkort)

Kommentar
Fra : dino21

Dato : 01-01-09 14:30

kan ikke komme på internet explorer der kommer en fejlmeddelelsepå at iexplore.exe har oprettet fejl

Annuller spørgsmålet
Fra : zoik

Dato : 13-01-09 12:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Yderligere har problemet vist sig at stamme fra min antivirus...