/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
skægagamer
Fra : kenneth91
Vist : 382 gange
10 point
Dato : 20-12-08 18:29

nogen der kender nogle hjemmesider hvor jeg kan købe skægagamer på nettet? som helst slkal være fra udlandet. jeg har selv prøvet at søge lidt men fandt ikke meget. så hvis der var nogen der kendte nogle superfede hjemmesider så må i endelig godt skrive dem her.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-12-08 19:07

Og hvorfor så fra udlandet....du tror måske du bare sådan lige kan få skægagamer sendt med posten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-12-08 19:11

Vores søn har købt sine her pris kr 500,00 pr styk

http://www.poppidyrecenter.dk/

Også terraie, varmelampe, varmeledninger, mm

Og foderet købte han her, så blev det leveret med posten

http://www.foderinsekter.dk/Betingelser.html

Da han købte fårekyllinger, åbnede posthuset pakken, de troede det var en fugl

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-12-08 19:57

Køb dyr herhjemme, se bare alle de vrag af hundehvalpe der bliver indført fra Polen.