/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Unloch hjælp !! God løn i kbh. V
Fra : sille2000
Vist : 442 gange
30 point
Dato : 24-03-03 18:09

Hjælp
Lær mig at unloche og evt. at flashe har programmer og kabler,
Har knok95 og Multi pack v3.4

Du kommer på min adr. og lære mig tingene og får en time løn vi aftaler.

Hilsen

Rene

info@chronograph
tlf. 33.790075

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 40 point
Dato : 24-03-03 18:40

Man må da håbe der kommer nogen og lærer dig at "unlocke", for du har jo allerede,
annonceret med at du kan. >Tip : "Alle mobiler unlockes for 100 kr. i Kbh.V"
Held og lykke til.
Emesen.

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 24-03-03 19:07

HEHE... det sjovt... det kræver ca. en IQ på 2, for at kunne finde ud af at unlocke en mobilos og flashe...

Godkendelse af svar
Fra : sille2000

Dato : 25-03-03 09:50

Tak for svaret emesen.!!!!!!!!!

Vi har unlocket i ca. 1 mdr. men har pt. sendt dem ud af huset da jeg ikke har invisteret i kabler osv.
Så ja vi kan unlocke uden hjælp, men vil selv nu ok !!!!

Kommentar
Fra : sille2000

Dato : 25-03-03 09:53

Hej mr. IQ student, Tak for hjælpen ( hvorfor studere når man er klog nok ??? )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-03 11:13

Godt ord igen - ind i mellem kommer der jo også "morsomme" svar her inde uden at det betyder så meget.
Emesen.

Kommentar
Fra : sille2000

Dato : 25-03-03 11:28

Det er ok, Men jeg mangler stadigvæk en der kan installere og vejlede mig ang. simlås og flashe.
Men hyg dig..

Sille2000