/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
korrigere røde øjne
Fra : troldenesdhb
Vist : 700 gange
100 point
Dato : 17-12-08 22:30

et let program til korrigering søges.

Jeg har prøvet med Adobe cs3, men det er lidt for indviklet. Nogle der kender et program der er lidt lettere?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-08 22:33

99% af alle gratisprogrammer eller dem der fulgte med kameraet - kan da klare det.....

http://www.irfanview.com/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-12-08 22:34
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-12-08 22:39

Hvis din pc evt er en Hp ligger der et installeret program der kan det

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 17-12-08 22:42

Hvis du har vista kan det klare det!'

Åben dine photos i "billed eksempel" vista egen... så vælger du "ret" øverst i menu linien.
der under kan du vælge korriger røde øjne og fjerne dem med musen..

hvis du bruger xp kan du sikkert finde et program på google
http://www.google.dk/search?hl=da&q=xp+red+eye&meta=&aq=f&oq=

// C a i N e

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-08 22:50

http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html det lille guldæg der kan langt mere end det udgiver sig for

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-12-08 23:39

Her en en nem guide http://bentjuul.capricornus.dk/redeye/ og download til XnView

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 18-12-08 02:49

Ikke for noget, men jeg tror ikke det bliver meget nemmere end i photoshop med red eye tool.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-12-08 06:10

Nu ved jeg godt du søger et program til at fjerne røde øjne.
I stedet for at skulle rette en masse billeder, var det så ikke lettere at tage bilederne så personerne ikke får røde øjne?
Jeg har aldrig haft problemer med røde øjne.

Bare et forslag.

hawaii7

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 18-12-08 09:11

Picassa er meget nemt at bruge og det er gratis!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-12-08 12:17

Jeg bruger normalt photofiltre eller photoshop til redigering - men nogle gange er det bare meget lettere at åbne billedet i Office Picture Manager og så lave en de små ting der.

Beskæringer og at fjerne røde øjne er VIRKELIG nemt der.

Men det kræver selvfølgelig, at man har officepakken.

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-12-08 12:29

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-12-08 12:45

Velbekommen