/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad skal afskaffes?
Fra : Nordsted1
Vist : 857 gange
50 point
Dato : 17-12-08 11:36

Forleden aften var jeg inviteret til pigeaften. Jeg sagde til min mand, at jeg ville være hjemme omkring midnat, "Jeg lover det!" Men .. som aftenen skred frem og margaritaerne ned.. blev klokken mange. Henad kl. 3 om morgenen - en anelse beruset - gik det hjemad.
Lige som jeg trådte ind ad døren, begyndte vores kukur at kukke.. 3 gange. Da jeg vidste, at min mand sikkert ville vågne, skyndte jeg mig at kukke 9 gange.
Jeg var virkelig stolt af mig selv for at tænke så hurtigt i situationen og undgå en eventuel konflikt med ham (selv totalt beruset kunne jeg regne ud, at 3 kuk + 9 kuk = 12 kuk = MIDNAT!).
Næste morgen spurgte min mand, hvornår jeg var kommet hjem. "MIDNAT", sagde jeg til ham... han virkede overhovedet ikke sur. Pyha - jeg slap afsted med det!
Så siger han, "Vi skal vist have et nyt kukur." Da jeg spurgte ham hvorfor, sagde han: "Tja, i nat kukkede uret 3 gange, så sagde det "fandens oss'!" Kukkede igen 4 gange, rømmede sig, kukkede 3 gange mere, fniste højt, kukkede yderligere 2 gange hvorefter det faldt over sofabordet og slog en ordentlig fis".

Nå ja et spørgsmål skal der jo være.... skal jeg afskaffe kukuret eller margaritaerne??? (jeg afskaffer ikke manden)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-12-08 11:40

Løgnhals
Men hvis det kommer der til ville jeg skifte manden

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 17-12-08 11:45

Behold det hele !!!

Din mand har formentligt nydt, at du var ude af huset, så han fik fred så længe.

Accepteret svar
Fra : vvdriver

Modtaget 60 point
Dato : 17-12-08 11:58

Din mand har humor , behold ham .
Kukuret er et sladrehank,send den på genbrugspladsen
Ps.
Kom til at tænke på de to små børn som skulle have været hjemme for to timer siden.
Så siger den ene,nu får vi en skideballe når vi kommer hjem.
Så siger den anden, vi venter tre timer mere,så bliver de glade når vi dukker op?.
vvdriver

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 17-12-08 12:02

bestemt skal du beholde det hele. Et kukur af den art er sjænden.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 17-12-08 12:32

Er det dig med bloggen på TV2 "prinsesseslottet"?

http://blog.tv2.dk/laprincess/entry286003.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-08 12:34

afskaf computeren i første omgang for nogen har sladret (eller også har du glemt starten på historien
Citat
Hvis du ikke kommer til at grine højt.. så har du mistet din sans for humor...

Men ihhhh hvor kan jeg godt forestille mig DIG lave det nummer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-08 13:29

Nææ jeg er ikke med i nogen blok

Det var "bare" en mail jeg fik, og som jeg syntes i også skulle have muligheden for at morer jer
over

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-12-08 13:53

Gøgen i kuk-uret havde vist byttet plads med en Lomme-lærke?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-08 14:43

Citat
som jeg syntes i også skulle have muligheden for at morer jer
og det lykkedes - jeg var flad af grin - for hvordan er det lige man tænker når sprutten har overtaget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 15:09

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 17-12-08 16:12

....griner endnu.... det eneste du ikke skal afskaffe her er din mand , han har da humor så det klukker , bare at forestille sig at se dig komme ind af døren og lave hele denne herlige sketch er et godt grin værd .....selv for manden . skulle jeg vælge røg kukuret haha

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-08 16:53

Det er smukt Teil

Men nu hvor vi er kommet tæt på julen, tænker jeg på denne

Den plejer min datter at spille på blokfløje juleaften

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-08 16:55

Citat
for hvordan er det lige man tænker når sprutten har overtaget

Aner jeg virkelig intet om Miritdk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-12-08 17:18

Øv, jeg er ski da skuffet - troede virkelig, at du Nordsted1, havde brugt stuen som forhindringsbane - jeg fik et helt klart billede af dig i mørket..... kunne bare ikke huske, at I havde et kukkeur.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-08 19:09

Eller du kan sætte en tandstikker fast, så lågen til kukuret ikke kan lukke op.
Så bliver det højest til "krtshz krtschz krtsssss" og det er der ingen der hører.
Og så køb dig en GPS.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 19:11

Kan man få et kukur med GPS ? ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-12-08 19:17

Dét skal nok hjælpe, Eyvind

Så tror manden bare, at konen er kørthjem og direkte ind i stuen.......... så kommer han farende..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-08 19:20

Altså Moster - de der GPS'er findes også håndholdte.
Den søde damestemme hjælper mig hen i seng hver aften.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-12-08 23:53

Hold da op, Eyvind, kan du sove uden stok?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-12-08 00:11

Eyvind hende du kalder for en GPS tror du ikke det er konen??

Måske du trænger til briller

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-12-08 01:56

Neeej, så har fru Eyvind været i radioen forleden dag, hvor hun fortalte, at hun havde hørt sig selv i en GPS...

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-12-08 22:34

Tak for svaret vvdriver, he he den historie er go' og sikkert også rigtig, men efter et stykke tid kan ungerne nok få et møjfald alligevel

PiaSkov, jeg ville jo ikke skifte manden ud, men ellers så har du ret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-08 10:59

Ja underligt nok så siger den der GPS, efter at den har ført mig hen til sengen og jeg har lagt mig ned............................foretag straks en U - vending.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-08 11:10

Eyvind, det var dagens 12'er

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-12-08 11:45

Stod der et skilt med: "Indkørsel forbudt"? Eyvind