/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Photostory problem
Fra : troldenesdhb
Vist : 439 gange
110 point
Dato : 15-12-08 19:04

Jeg har indsat 128 billeder i Photostory, jeg ændrede lidt på tiden osv. Nu er billederne sorte ved afspilning. Jeg kan godt se dem der hvor de sættes ind, men ved afspilning er de sorte. Evt. som om man har lagt en sort farve oven på billedet.

Nogle der kender løsningen?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-08 19:59

Jeg kender ikke Photostory, men det lyder som om du har ændret format på filerne. Gemt dem med et .navn programmet ikke kan bruge.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-12-08 20:58

Nej, desværre.

Som sagt, de kan også godt ses i indsættelses linjen i FS, men ikke ved afspilning.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-08 22:01

Hvis du har ændret datoen har du så ikke gemt dem med den nye dato?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-08 22:18

Det undrer mig at jeg ikke kender det fotoprogram du bruger, hedder det virkelig fotostory?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-08 22:33

Ny ved jeg hvad det er for et program. Jeg kan ikke foreslå andet end at du skal gå ind i programmet og give tilladelse til at det må behandle den filtype.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-12-08 06:07

du er ikke nem at overbevise om at den kender den fil type.

Det virkede med de billeder, indtil jeg begyndte at redigere, med fade, sekunder osv.

Derfor mener jeg at det må være en funktion jeg har sat ind.

DET HAR IKKE NOGET AT GØRE MED FILTYPEN

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-12-08 20:16

Jeg melder pas, jeg har rodet lidt med programmet, men jeg kan ikke gennemskue hvad der er sket. Kan du ikke forøge pointene lidt og så håbe der kommer en der kan hjælpe?
God jul

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-08 21:10

jeg slettede lortet og startede forfra. Men d får de få point for en god kamp

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-08 21:10

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-12-08 23:43

selv tak og god jul. Hvis du skulle få brug for hjælp med enanden ting, så er du velkommen til at skrive.