/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail server navn?????
Fra : jaafar19
Vist : 1471 gange
50 point
Dato : 24-03-03 12:08

Hej alle sammen !!

Er der nogen der kender server navn for hotmail e-mailer eller for yahoo.dk ....

OG Tak!!!!!!

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 24-03-03 12:49

Hvad er det lige du mener med det??

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 24-03-03 12:51

Hotmail har ikke en pop3 eller imap funktion det har yahoo.dk hellere ikke så hvis du vil læse dine hotmails i en anden mailreader end Outlook Express eller Outlook så kan det ikke lade sig gøre.
Yahoo kan kun læses skrives online.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-03-03 13:04

Tsk, tsk... e-mail har da al'tid været 'on-line' og selvfølgelig kan han det, gå i Funktioner -> Konti... -> og Tilføj din Hotmail adr.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-03 16:19

Hotmail kan bruges på flere måder.
Msn Explorer på din egen computer.
Udefra den store verden via msn.dk / msn.com
Outlook eller Ouloook Express og evt. sammen med tdc eller andre.
I Outlook / Express kan du gemme dine mail's på din egen maskine eller disketter.
Emesen.