/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
jomfruane, om 10 dage ...
Fra : ans
Vist : 672 gange
79 point
Dato : 10-12-08 20:31

annullerer kandu dit spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg126495.aspx

Fik du byttet din lejlighed ???

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 79 point
Dato : 10-12-08 23:05

Så nu blir du sku nok også blacklistet af Jomfruen ...enten for at blande dig ..eller osse for ..dit enorme poeintspild Nu har du ihvertilfælde spildt 10 du som garanteret næsten ikke har nogle og som is-jomfruen med storhedsvandvid siger ....det er ikke til diskustion...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-12-08 23:07

Ups mon der var nogle fejl

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-08 13:27

Så vil jeg lukke dette spørgsmål, jomfruane valgte at annullere sit spørgsmål, så det tjente hun lige 5 ledige point på i sidste minut

"Så nu blir du sku nok også blacklistet af Jomfruen"

Det blev jeg få minutter efter hun havde stille det

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 21-12-08 13:30

Tak for svaret Sunowich.

Og

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-12-08 13:54

Takker og bukker
Ja hun ved nok hvordan man begår sig herinde, hende Jomfruen

Nå men god jul til dig også herfra