/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lejlighed til bolig m/have
Fra : jomfruane
Vist : 766 gange
300 point
Dato : 20-09-08 12:22

Ja, nu tillader jeg mig altså også at spørge her.
Er der nogen af jer der sidder og ikke kan få solgt jeres hus til max 3. mil som er interesseret i en ekstrem lav husleje i lejlighed med libhaverkvaliteter i Gentofte?

Vi ønsker os en bolig med have så tæt på Gentofte som muligt, men prøv os.
Lejligheden er også til salg.

www.bricksite.com/gentoftegade

Kommentar
Fra : klumme2

Dato : 20-09-08 13:55

Er det så meningen vi skal gætte os til hvor stor den er ?
Den bliver meget svær at komme af med så.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-09-08 14:01

Meningen er at man ser hvad er står på den hjemmeside jeg har linket til.

Kommentar
Fra : klumme3

Dato : 20-09-08 14:14

Er du ikke bare lidt ubehøvlet skønjomfru.

Hvor er det lige på siden størrelsen står.

Hvis du bare blacklister folk for at stille dig spørgsmål, så er det vist et forkert forum du befinder dig i.

Citat
Mener man bør anullerer spørgsmål der ikke er kommet brugbart svar på, af hensyn til dem der måtte søge senere

Sikkert en udmærket ide.
Chancen for et brugbart svar er ikke stor, når man ikke gider svare.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-08 14:16

så lær dog at læse

93m2 fordelt på 2 værelser og 2 stuer

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-09-08 14:17

Jeg orker bare ikke mennesker som dig, derfor blacklister jeg selvfølgelig kanduer som dig.
Jeg synes faktisk du spilder dit liv på at jagte vores andres fejl, men det er dit eget valg - du får bare ikke mere af min tid.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-08 14:20

Da jeg første gang så på den side, kunne jeg heller ikke finde oplysningen om lejlighedens størrelse, men nu står der

"93m2 fordelt på 2 værelser og 2 stuer" for et øjeblik siden stod der 93 m2 fordelt på 4 vær.

Men jomfruane, da du er arkitekt, så vil jeg mene at du meget nemt kan lave en plantegning over lejligheden. Det synes jeg mangler på siden.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-09-08 14:24

Emnet i denne tråd er ikke en diskussion.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 16:08

UPS! Jeg vil også gerne se en plantegning. Jeg ville ikke overveje at henvende mig til sælger uden en plantegning, så jeg kan se hvordan rummene ligger i forhold til hinanden.
Dit diasshow er fint, men det fortæller ikke helt klart hvad rummene kan bruges til.

Annuller spørgsmålet
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 12:02

der er ingen grund til at sprede d´herres møg ud i verden. Den fortjener bedre...