/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Tur til Tyrkiet for først gang
Fra : cardos
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 07-12-08 19:04

Hej

Jeg skal en tur til Tyrkiet for først gang, en hurtige forretnings rejse, på nogen få dag (sidst i jan.). Det er i forbindelse med noget produktion. Tjek om alt er ok før en betaling m.m. og for lige at se faciliteterne, sæt ansigt på m.m.

Men hvordan kommer man billigst der ned, og hotel, komme rundt, nogen gode råd ???

(near to ADANA airport. It’s 1 hour far from our company)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-08 19:31

Du kan jo finde en lastbilchauffør der skal derned - billigere bliver det næppe.....

Vil du flyve - så flyv fra Hamburg - det er under alle omstændigheder billigere end fra DK....

Hotel og transport kan "partneren" i Tyrkiet vel hjælpe med - han/hun må da kende området og kunne råde eller være behjælpelig på anden måde.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-12-08 20:45

Nej vis nu lidt format...

Forlæng rejsen og tag en golf charter rejse med Bravo Tur til Belek,
og få dine tyrkiske forretnings forbindelser med ud på en af dette områdes mange fine golfbaner.

Det vil de aldrig glemme dig for, og du kan lave gode forretninger mange år frem i tiden...

Kommentar
Fra : cardos

Dato : 08-12-08 14:29

Hej tak for indput

Hamburg. hvem sælger billiter der fra ?

Svendgiversen: har ikke ´tid til golf tur

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-08 14:57

Citat
Hamburg. hvem sælger billiter der fra ?

Det er der mange der gør....

Du søger bare på dato og tid - her et udvalg, men jeg kender jo ikke dato og tid

http://flugde-15.direct-res.de/engine/listFlights.do

Godkendelse af svar
Fra : cardos

Dato : 22-12-08 21:32

Tak for svaret refi.