/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook - hvor ligger adresser
Fra : ingelein
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 07-12-08 18:58

Hej
På en arvet maskine var alle filer slettet, også adressebog i Outlook. Derfor undrer det mig meget at der dukker adresser op til autofuldførelse, når jeg selv skriver en adresse. Jeg kan ikke se, hvor disse adresser ligger, så jeg kan slette dem. Jeg har forsøgt med søgefunktionen.
Hvem ved, hvor jeg finder dem?
Mange hilsner Ingelein

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 07-12-08 19:09

Søg på:
.pst
Så bør de dukke op.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-12-08 20:00

Hej Eyvind
Det mener jeg at jeg har gjort, men prøver igen med det wuns.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-12-08 20:05

Hej Eyvind
Nu har jeg prøvet, maskinen finder overhovedet ingen .pst filer på nogen drev.
Jeg kører med XP SP3 og Outlook - ikke Express.
hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-08 21:04

jeg husker ikke lige hvordan det er da jeg ikke bruger outlook selv - men der er noget om at du kan søge efter tredieparts adresser. Mener det er under yderligere typer af adressekartoteker.(eller noget der ligner - husker ikke lige præcis formuleringen)

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 08-12-08 09:35

Er det outlook Express?

Ammitz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-08 10:21

Citat
Jeg kører med XP SP3 og Outlook - ikke Express.
.. ammitz prøv med et par briller

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 08-12-08 15:13

Hej Eyvind og alle andre, som kan have glæde af det:

På et tidspunkt var jeg træt af flabede svar her på "kandu" og blev medlem af forummet "eksperten". Her har jeg fået svar på en del spørgsmål, som ingen herinde kunne svare på, så her er svaret på mit spørgsmål.
Besvarelsen fra karise larry fra eksperten kommer her:
Citat
Default placering ->
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.NK2

Jeps - det funker!
Mange hilsner Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 08-12-08 15:17

Tak for svaret Eyvind.
Nu ramte du jo desværre ikke plet, men fordi du altid er parat til at prøve at løse et problem, får du mine points. Der er jo også nogen herinde, som holder øje med hvor mange gange man annullerer et spørgsmål - og de skulle jo nødig tro.............
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-08 15:43

ok - men filerne hedder da vist .pst og kan under søgning ligge i skjulte mapper.