/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
!!! Digitale Billedrammer !!!
Fra : Sunowich
Vist : 1025 gange
130 point
Dato : 04-12-08 17:06

Hejsa er her nogle der har erfaring i Digitale fotorammer Har tænkt at give en i Julegave men kan jo hurtigt se at der er en hel Jungle af dem derude.
Hvad er bedst til prisen og det er til en uden Computer så der skal være selvstændig hukommelse af en art i den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-08 17:20

Erfaring:

Sørg for den kan køre med både hukommelseskort OG usbstik

En ORDENTLIG brugbar ramme bør være mindst 15" - dem du ser herhjemme er desværre kun 7" og det er ALT FOR LIDT, medmindre det blot står på et skrivebord....

Omvendt koster rammer i den størrelse ca. 2000 ...

Vi købte dengang disse
http://www.foto-erhardt.de/braun-digiframe-1550-p-9345.html?osCsid=b00849f6c2d258434558542578ddeb21

Du kan se hele spørgsmålet her http://www.kandu.dk/Spg114589.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 18:14

og så mine negative oplevelser fra mig selv og andre - folk gider dem ikke mere end lige når de er kommet i hus fordi det generer noget bevæger sig hele tiden - så slukkes der og glemmes

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 04-12-08 18:31

Fin Idé.
Der er ikke noget mere irriterende, end når man kommer på besøg et sted og stående skal se feriebillederne, - over skuldrene på ejeren af den PC-skærm de vises frem på.
Derfor er det trods alt mere hyggeligt, at billederne kan ses på en fotoramme, - som man kan sidde ved et bord og se på, - som var det et fotoalbun man bladrer i.
Ammitz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-08 18:33

Hvis det blot er til feriebillederne er TVet nok bedre....

Mange af de nyere har indbygget usb....

Ellers er muligheden gennem DVDafspilleren....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 18:34

i så fald er det hyggeligere at se billederne på tv - koster jo kun en dvd

skal nok blande mig udenom NU

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-12-08 21:38

Næ nej bland jer endelig

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 05-12-08 07:34

Jeg mener at man skal være opmærksom på, hvilket format billedet vises i, 16:9 eller 4:3. Har set at der er disse muligheder, men ved ikke lige hvilken betydning det har???

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 06-12-08 11:42

Hej.

Forbrugerrådet har netop lavet en test af billedrammer.

Den kan læses i deres forbrugerblad "Tænk og Test"
http://www.taenk.dk/test/fotorammer/

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : labuni

Modtaget 130 point
Dato : 06-12-08 11:46
Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-08 12:34

Tak for svaret labuni. Det var lige det jeg ledte efter Tak til alle deltagende

God jul