/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digitale rammer..
Fra : refi
Vist : 1015 gange
100 point
Dato : 27-12-07 20:46

Savner nogen foto"nørder"......

Søges...

Digitale billedrammer
Min. 15"
Til usb eller sd
Skal kunne skifte aut.

Har ledt og ledt - fundet en enkelt i USA - der må da findes andre.....

At jeg kan bruge komputerskærm osv. er jeg helt på det rene med - men det er ikke brugbart da det skal kunne køre selvstændigt blot med strøm...

Meget gerne større end 15"....

Gode tips

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-12-07 21:06
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 21:11

Kan du ikke liiige vise mig den på min. 15" - jeg kan IKKE se den

Tror også Kina er lige lovlig langt væk til at bestille i den prisklasse.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-12-07 21:12
Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-12-07 21:12

En 15" eller større, tror jeg ikke er i handlen her i Danevang, så der skal du nok udenbysk.
Selv de 7" som er i handlen findes til mange forskellige priser, fra omkring 600 til omkring 1500, alt efter hvor man søger dem.
En i den størrelse du søger efter, vil koste en herregård. Men de kommer sikkert i handlen på et tidspunkt, og falder uden tvivl i pris hend ad åre!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 21:15

Street Address : Room 802,5 A Building ,Shijichuncheng,Meilong South Road,Baoan District,Shenzhen, Guangdong Province. China

Ja se det så bedre ud, meeeen....

En lokumsadresse i kina

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-12-07 21:15
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-12-07 21:16

- der er vel lokummer på alle adresser snart...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 21:16

Næh - severino - det er også det jeg frygter......

Men HVORFOR ???? (altså ikke at jeg frygter det)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 21:17

Netto eller var det fakte har et tilbud på 400 men det er KUN 7"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 21:22

http://www.beachaudio.com/Digital-Spectrum-Solutions/U-40130-p-126323.html?osCsid=2006f8di222sb665jnvi3ve217

Se det er noget af det rigtige, men tør man....

Jeg er parat til at give 2-3000 pr. stk (skal bruge 4) - så det er en hamper pris at sende til US uden den helt store sikkerhed....

Og hvordan vil nogle sådan have det efter så lang en tur....

Vi skal ganske vist snart derover, men de er jo ikke sådan lige at have under armen hjem....

Derudover kunne jeg forestille mig et strømproblem, men det kunne vel løses....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-12-07 21:26

- refi for pokker, folk får sendt biler hjem derovre fra!!! Be a man... brug kortet, så mister du ihvertfald ikke mammon på eventyret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 21:46

Ja - kort giver sig selv...

Var lige ved at tjekke lidt på deres side - de sender internationalt med forsikring dansk moms og hele balladen....

Prisen er så ganske vist ca 800$ pr styk....

Men omregnet til € er det "kun" 550.- pr stk. med det hele.....

Så jeg overvejer stærkt....

Absolut bedste tildud indtil videre, men lader den lige stå lidt - der kunne jo komme et "lyst" hoved...

Ikke at dit ikke er lyst.....

Accepteret svar
Fra : larshau

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-07 00:41

Her er et link til Foto Erhardt i Tyskland:
http://www.foto-erhardt.de/bilderrahmen-digital-c-201_341.html?osCsid=e5c349edf7b918033c21448534ad5e5b

(Du skal kopiere hele ovennævnte op i explorers adressefelt.)

Jeg har selv købt forskellige ting hos firmaet, der er helt reelt. Du skal dog være opmærksom på. at Foto Erhardt ikke accepterer betaling med kreditkort. De vil have en bankoverførsel af beløbet, hvilket svarer til den metode mange tyske firmaer anvender. For mit vedkommende gik det fint og jeg fik varerne ved hoveddøren i løbet af få dage.

Jeg har forøvrigt lige selv købt et par digitale fotorammer i Singapore under en rejse hertil. De kostede 800,- for 8" skærme. Jeg har også set 15" rammer i Australien i sidste måned. De kostede omkring 2.000 Kr i en ganske almindelig forretning. Og kvaliteten var fin. Så det er måske blot et tidsspørgsmål før vore forretninger i DK også får nogle stykker på lager.
God jagt.

Kommentar
Fra : gertfthomsen

Dato : 28-12-07 11:09

Hej Refi
Som gammel fotointeresseret er det interessant at se, at alt digitaliseres, nu også billedvisningen.
JOBO var i gamle dage et af de firmaer, der lavede glimrende og ikke for dyrt mørkekammer-udstyr, så man kunne håbe på, at deres digitale produkter også er gode.
Gert

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-07 14:44
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-07 17:54

Nej - det skal ikke komme an på 1"

Men jeg kan nu bedre lide 20"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-07 19:17

Så kan du bruge en advantech skærm med indbygget comp / CD rom / fingertouch / USB til kortlæser
Jeg ved ikke hvad sådan en koster, men sådan en har jeg. (ej til salg)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-07 19:18

Hov det aller vigtigste..................15" næsten flad.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-07 19:39

Citat
(ej til salg)

Alt er vel til salg hvis prisen er rigtig

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 28-12-07 20:47

Har du haft tid / interesse i at checke på Foto-Erhardt i tyskland? Linket har jeg sendt til dig tidligere.
Blandt det relativt store udbud er der også en 15" skærm: Jobo PDJ151 Photo Display 15 Zoll. Denne skærm er 58 mm tyk. Du kan nok ikke regne med at finde nogen tyndere. Og så kan du få den til 24-2500 kr pr stk. Den kan bl. a vise slideshow, hvilket jo også er dit krav. Tilsluttes PC via USB og kan tage bl. a. SD kort. Forsendelsesomkostninger ca 150 kr i alt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-07 07:34

Jo har skam kigget - og det er absolut noget af det bedre....

Så det er åbenbart muligt at få 15" i Europa.....

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 21:44

Tak for svaret larshau.

Er købt og virker perfekt

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 22-01-08 22:29

Tak for din kommentar.
Jeg håber, at du fortsætter med at være glad for dit udstyr.