/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
installation af Vista SP1
Fra : cobran
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 02-12-08 21:42

Hej.

Jeg har Vista Ultimate installeret og jeg vil installere Vista Sp1 ultimate versionen ved at boote fra en cd. Men når jeg kommer ind i menuen siger den:

No Device drivers found. Make sure the installation media contains the correct driver...

Hvad kan jeg gøre for at den kan se mit drev med Vista på?

Mvh Cobran

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-12-08 22:53

Hvorfor ikke bare downloade SP 1 og så installere den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-08 00:57

Den må vi lige ha en gang mere er der ikke bare Service Pack 1 du vil installere ovenpå Vista Ultimate ? Du skal starte Vista og så installere SP1

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-08 09:45

Den skal du installere sp1 efter at Vista er startet op - så går det af sig selv.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-12-08 18:48

Altså Vista kan drille i nogle tilfølde. Jeg har lige i weekenden installeret en Zepto 6625WD med Vista Ultimate. Efter første genstart efter install, kan den pludselig ikke finde mit dvd drev. Må så lige rode lidt på nettet og finder så ud af at man i bios under cd/dvd drev skal sætte indstillingen til NONE og ikke til auto som den sikkert gør. Så kommer drevet fint frem igen og kan ses og fungerer stik imod indstillingerne i bios. Hvorfor ???? sikkert en fejl i Vista

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-08 19:19

Jeg er netop ved at installere en frisk Vista ultimate - og vil senere installere SP1 fra CD.
Men jeg skal lige lægger driverne ind fra medfølgende Cd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-08 19:23

Hvor er det lige at jeg ændrer sproget.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-12-08 19:47

I ekstra downloader du sprogpakkerne og derefter går du i Kontrolpanelet - Klassisk visning Regionale og sproglige indstillinger

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-12-08 19:48

Men er det ikke lettere at installere SP1 fra nettet og lade den selv sørge for det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-12-08 19:49

Nu er det jo fordi jeg inden SP1 cd har så defor

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-08 20:17

Ok tak - så må den lige vente på avast, før den for lov til at komme på nettet.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-12-08 20:28

Men når du vælge Dansk som sprog så er det jo ikke alt der bliver oversat mwen alligevel det meste.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-08 20:32

Ja nu kan jeg huske det, det ligger i opdatering som en mulighed og så vises den i sprogindstillinger.
jeg er lidt rusten i de startinstillinger.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-12-08 20:34

Nu er vi jo heller ikke helt unge længere. men vi har erfaring ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-08 20:45

- jo lidt.

Annuller spørgsmålet
Fra : cobran

Dato : 20-12-08 00:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål