/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Sri Lanka
Fra : Sønder
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 02-12-08 18:14

Kunne godt tænke mig at gense Sri Lanka, hvis jeg kunne finde en ikke for dyr rejse, men kan slet ikke finde nogen af de store selskaber, der udbyder rejser dertil.
Har prøvet "Sri Lanka Rejser", men deres tilbud var lige i overkanten.
Hvem ved noget?
Sønder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-08 18:20
Kommentar
Fra : sidevogn

Dato : 02-12-08 19:15

Det tror jeg også det vil være.

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-08 19:42

Det er utroligt nemt at finde guesthouses dernede. Kig her http://go-lanka.com/srilanka_budget_accommodation.html

Men ellers er Kandy House et godt sted.
http://go-lanka.com/Kandy/kandy_house/kandy_house_kandy.html

Rejs fra Frankfurt, flypris omkring 6200 kr. (lige nu) med Travel Start eller Sky Tours

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 02-12-08 23:42

Jeg har tage en rundrejse på Shri Lanka for 8 år siden ..
Med denne rejse selskabe http://www.kras.nl/vakantie/searchresult.htm
Fra Schiphol .det tage 10 timers med Martin Air
Oplevelse men aldrig glemmer
pømske

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 03-12-08 21:15

refi og sidevogn: Er det grunden til, at ingen af "de store" tilbyder rejser?

Det skræmmer mig nu ikke - jeg vil ned i det sydvestlige hjørne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-12-08 21:58

Citat
Er det grunden til, at ingen af "de store" tilbyder rejser

Yep....

Det er jo dem der ellers står med ansvaret (udgiften)

Kommentar
Fra : sidevogn

Dato : 04-12-08 20:11

Hvis man har råd og lyst til at komme derned, ville jeg også gøre det hvis jeg havde været lidt yngre og ikke havde nogle forpligtelser herhjemme. Det kunne jo være man fik en på opleveren enten noget godt eller dårligt, men nok noget man ikke ville have undværet.
Men held og lykke hvis det bliver til noget.

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 05-12-08 23:51

Hvis man har råde hvorfor ikke ? enjoy you're life ,forpligtelse skaber man selve.:-
pømske

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 09-12-08 17:01

Tak for svaret tararam. Nu må vi se om jeg får råd...