/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor er pengene blevet af ?
Fra : mulberry
Vist : 919 gange
100 point
Dato : 29-11-08 12:12

This is what $315 billion looks like. Double this for the recent $700 billion bank bailout. Double again for $1.5 trillion, which still is less than what Congress and the Fed recently have charged to American taxpayers. :

http://www.designverb.com/2008/01/04/how-315-billion-dollars-look-like/

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-11-08 12:17

'Only when the last tree has died & the last river has been poisoned & the last fish has been caught will we realise that we can not eat money.'

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-11-08 12:20

- nemli'

God weekend

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 29-11-08 13:42

Jeg har dem ovre i laderne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-11-08 13:47

Altså kendte nogle der engang prøvede at lave pornosuppe....en halv liter vand lidt salt og 2 week-endsex blade. Måske ku man lave dollarsuppe i stedet er sikkert ikke så nærende men det ku der så rådes bod på ved at tilsætte 500 g regnorm. Bon appetit

God Weekend

Ps. Jeg skulle vist ikke have drukket den sidste snebajer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-11-08 14:20

Jeg har ikke brug for penge.............................................................siger min kone.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-11-08 14:35

Pornosuppe snebajere og mulvarpeskup til dessert

Opskrift Mulvarpeskud:
ca 6 mandler per person
Lige så mange svedsker
En god en god kagecreme elller budding (Klumme må altså også godt være med her)
Revet/ fintsmuldret mørkt rugbrød (uden hele kerner)
Revet chokolade.

Fremgangsmåde:
mandlerne skoldes og smuttes,
og lægges ind i sveskerne der har stået i blød
de lægges i bunden af hver desserttallerken
cremen/buddingen lægges ovenpå så den danner en lille forhøjning
Rugbrødssmulder og ckokolade blandes og drysses ovenpå

Der mangler altså en hovedret
Det kunne så være denne Western Spagetti(bemærk der undervejs tilsættes penge)

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-11-08 15:12

Og lidt længere ud:
Der sidder tre stjålne drenge på bagsædet eller hur?! Skulle der ikke stå tre tyve.
Citat
11-årig i stjålen bil ville køre fra politiet
Svensk politi gjorde store øjne, da de lørdag nat stoppede en bil. Bag rattet sad en bare 11-årig knægt. Ligesom der sad tre andre i bilen, som viste sig at være stjålet.

fra: http://www.bt.dk/article/20081129/krimi/81129019/

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-11-08 15:15

okayyyy bilen sel´føli´men det var jo lige som sagt, alle de gentagelser!!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-11-08 15:16

nå, men hvis der ikke er flere der har noget ubegavet sort snak, så go´nat

Godkendelse af svar
Fra : mulberry

Dato : 29-11-08 15:17

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-11-08 15:22

Sprogligt er den citerede sætning god nok. Som peger altid tilbage til sidste navneord, som er bilen.

Det er således bilen og ikke drengene, der er stjålen.

Vedrørende pengene , så morer det mig altid at se olsen banden og "andre" gangstrerfilm hvor der optræder en lille taske med millioner i sedler.
jeg har engang oplevet trykningen af en papirrulle med for 20 millioner kr 100 kr sedler.

Der skulle en ret stor gaffeltruck til at køre med dem.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-11-08 15:50

Takker og bukker dybt Uhm det var en god opskrift du der havde ....Bøvs