/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tastehistorik
Fra : flemse123
Vist : 513 gange
200 point
Dato : 22-03-03 02:03

Hejsa !
Jeg har downloaded et program, der hedder Evidence Eliminator. Den sletter alle sporene på computeren, så der ikke er mulighed for at se comp. historik.
Mit spørgsmål er så:
Gemmer Windows 2000/XP alle indtastninger på comp. Og hvis ja er det så muligt at gå ind og se, hvad der er blevet skrevet på computeren, og hvordan gør man det i givet fald ?
MVH
Flemming

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 22-03-03 03:28

Jo, det er muligt at få downloaded et program, så du kan se ALLE tastetryk som er blevet gjort på din computer. Programmet ligger så diskret at du ikke umiddelbart vil ligge mærke til det. du kan se et par hits her, med evt, programmer http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=monitor&tg=dl-2001 Gooood Luck :D

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 12:42

Kort svar......nej

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-03 22:37

Ja hvis du indlægger en trojan som mysteryman foreslår, ellers så er microsoft så pacificeret efterhånden at du kan være bare rolig. Tastetryk gemmer den ikke, men du kan sagtens gå ind og se hvilke hjemmesider du har været på i de sidste 14 dage!

Accepteret svar
Fra : hj3

Modtaget 200 point
Dato : 23-03-03 10:53

Nej, Evidence Eliminator. Den sletter alle sporene på computeren, så der ikke er mulighed for at se comp. historik.
jeg bruger selv Tracks Eraser Pro og der er ingen spor eller cokkies efter at jeg har aktiveret det. normalt skal sådan et program køre altid men jeg syntes det bruger for meget af computer resurser. Så har jeg været på nettet hvor jeg ikke vil være ved det, køre jeg bare programmet, He,he
men vil du gerne se hvad der er blevet lavet på din Computer er programmet Golden Eye fin't, tager fek,s billede af skærm, kopiere alle taste tryk osv, men er også resurse krævende.
mvh Hj3.

Kommentar
Fra : flemse123

Dato : 23-03-03 17:22

Tak for de gode indlæg, der er kommet indtil videre.
Har været off-line et stykke tid.
Da jeg ikke er hjemme ved mine egen computere, vil jeg afprøve de anbefalede programmer, når jeg er hjemme på tirsdag.
Er der flere gode råd, hører jeg gerne dem !
God week-end,
Mvh
Flemming

Godkendelse af svar
Fra : flemse123

Dato : 28-03-03 11:39

Tak for svaret hj3.