/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Se krigen online på nettet....hvor ???
Fra : Uffe29
Vist : 594 gange
150 point
Dato : 21-03-03 18:48

På CNN kan man følge med online, men så skal man registrere sig med kreditkort osv. det vil jeg naturligvis ikke.

Er der et andet sted

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-03-03 18:51

på tv2 hjemmeside kan du se nyhederne om krigen fra bagdad men det er vel ikke det du er ude efter..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-03-03 20:09

Nej...den vidste jeg godt...problemet er at jeg er i sverige, og nyhederne kommer først på nettet efter 20:00 nogengange senere

Live

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-03-03 20:13

Og http://www.feedroom.com/ er også af samme slags som CNN

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-03-03 22:40

nå ja det kan jeg selvfølgelig godt se at det er irriterende det er jo ved at være tæt på nu hvor vi også er i krig.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-03-03 22:54

Hej uffe undskyld jeg bryder ind i dit indlæg med noget andet men jeg kan altså ikke få dit tip til at virke..
når man trykker "download now" sker der intet så kan man gå videre til noget andet hvis downloaden ikke starter men det man kommer frem til har intet med det at gøre..
har du selv hentet det..?
hvis ja hvordan..?

jeg kunne nemlig godt tænke mig programmet

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : starchaser

Modtaget 150 point
Dato : 23-03-03 10:22

Hvis du vil følge med døgnet rundt kan du gøre det med Realplayer på dette link :
http://www.bbc.co.uk/newsa/n5ctrl/live/now4.ram

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 10:32

Tusind tak for svaret starchaser.
Det var lige sådan et link jeg søgte. Her i sverige har jeg    hverken cnn, bbc, eller bare et svensk program som er lidt interesseret i krigen.

Men jeg har også i et andet spørgsmål fundet DR's tv-avis direkte. Så nu er jeg da godt stillet

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 10:35

Hov solgaard jegglemte dig den anden dag....jeg prøvede at hente men da du skrev, men jeg fik det ikke
Men der er et andet spørgsmål i samme kategori hvor mit og et andet link er

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 23-03-03 18:02

ok tak for ovenstående.

Hvordan kører starchaser's link hos dig..? det om krigen..? hos mig hakker det en når de snakker især når manden snakker..! min linie er tdc 256/128

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 18:05

min kører flydende med 34Kbps
Jeg sidder på 1Mbit linie