/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad nu TDC ?
Fra : refi
Vist : 806 gange
10 point
Dato : 20-11-08 10:03

Det måtte jo komme - selvom det egentlig altid har været muligt......

http://www.giveawayoftheday.com/digital-media-converter/

Fjerner DRM beskyttelsen på dine videor og musik så den kan spilles for tid og evighed

Har med vilje IKKE lagt den i tip, da der selvfølgelig ikke skal opfordres til ulovligheder

Men det virker - og også til Vista - dog kun 32bit OG KUN IDAG

Bør nydes med en "kold"....

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 20-11-08 10:26

Hej refi
Kan du sige hvor på siden jeg skal klikke for at dawnload converteren.
Engelsk ikke mg
Jeg vil gerne se hvordan den ser ud?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 10:41

Ja

Lidt nede på siden

Der står "Download Digital Media Converter now"

Gem den på dit skrivebord
Pak den ud (dobbeltklik) på dit skrivebord
Kør "activate.exe" (som admin hvis det er vista)
Fjern de "hakker" der dukker op og luk vinduet
Kør "setup.exe" (igen som admin hvis du kører vista)
Vælg hvor du vil installere det (det registrerer selv)
Lad maskinen genstarte (eller vent til senere)
SLET de filer du lagde på skrivebordet... (de skal ikke bruges mere)

HUSK - det er KUN idag du kan installere den registrerede version...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 10:43

PS. - pakken indeholder 3 filer

Activate.exe
Setup.exe
Readme.txt(doc)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-11-08 11:18

Ikke første gang Daniusoft er ude med programmet
på give away.
Men det er ok program, kan også fjerne drm på bibliotekernes musik.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 11:25

Ja...

Jeg ved ikke rigtig hvad TDC vil gøre ved det problem...

Reelt har det jo altid været muligt og deres betingelser snakker ikke om det er ulovligt - blot det ikke er muligt - og det er det jo

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-11-08 11:45

Jeg forlader snart TDC og dermed muligheden at
snyde lidt.

Accepteret svar
Fra : vvdriver

Modtaget 10 point
Dato : 20-11-08 13:25

Til refi
Det virker.. Bjarne Lisby larmer på min mp3 afspiller????
100 gange nemmere som bruge Audicity
jeg så noget med 30 dage et sted,udløber den så,eller virker den også om 2mdr.
Naturligvis sletter jeg programmer igen
hilsen vvdriver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 13:35

Det viker til al evighed eller til du formaterer maskinen....

Du kan IKKE installere programmet GRATIS andet end idag (som du har gjort)....

Har du mange andre former for DRM der ikke lige er i programmet kan du købe pro versionen...

Den kan så installeres så tit du vil...

Så kender du andre der skal bruge det skal du skynde dig at kontakte dem så de kan hente det i dag. (til kl. 9:00 i morgen tidlig)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 13:37

Citat
Naturligvis sletter jeg programmer igen

Du må IKKE slette det - så kan du ikke længere installere det....

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 20-11-08 13:54

Citat
Naturligvis sletter jeg programmer igen

Jeg er ved at være gammel og dement???
Måske glemmer jeg det.
Linket kører midtjylland rundt
Endnu engang tak.
vvdriver
hvad er det forresten det handler om
drivervv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 13:57

Det handler ikke om noget - det var blot lidt service til dem der kunne bruge det

Derfor sat under smalltalk - så ordet er frit....

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 20-11-08 14:52

Jeg tror godt du kan fejre dit fantastiske "ikke tip" med endnu en "kold".
Er det nok at aktivere programmet, eller skal man registrere sig yderligere? Det virker perfekt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 15:27

Jeg "knapper" en mere op efter fyraften

Nej - der ER nok at aktivere - du skal ikke gøre mere andet end evt. at genstarte maskinen....

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-11-08 22:59

Det er vel ikke i sig selv ulovligt at fjerne DRM-beskyttelsen på lovligt erhvervede værker.

Køber jeg et antal MP3 filer på nettet beskyttet af DRM, så kan jeg med ro i sjælen fjerne DRM og aflytte mine MP3 filer på min gamle MP3-spiller der ikke understøtter DRM.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-08 08:27

Citat
Det er vel ikke i sig selv ulovligt at fjerne DRM-beskyttelsen på lovligt erhvervede værker.

Det er jo så det der er det tilbagevendende spørgsmål i forhold til TDC....

I deres betingelser står ikke det hverken er lovligt eller ulovligt.., men af teksten kan udledes at det reelt kun er "lånt" da man ikke kan fjerne DRM licensen - men det kan man jo (og har altid kunnet).

Jeg har ikke set nogen sager endnu hvor TDC har brokket sig.

Omvendt kan man jo så sige at HVORFOR beskytte noget folk har KØBT - det foregår jo også....

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 11-12-08 11:51

Tak for svaret vvdriver.