/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sex i fængselet
Fra : Klumme
Vist : 888 gange
10 point
Dato : 19-11-08 17:27

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1086586.ece

Hmmm. Det giver jo sædceller en helt ny betydning

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-11-08 18:11

celledeling

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-11-08 19:20

De risikerer 8 år ekstra i fængsel, for at gå på besøg hos hinanden.
Det er da vist en vildt hård straf for lidt sex, håber at det i det mindste var godt.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-11-08 19:32

Straf:

sex år............og ni måneder

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 10 point
Dato : 19-11-08 20:33

I de russiske interneringslejre (Gulag) under Stalin havde de sex gennem hegnet......når frosten var under 20 grader.
Det var nu mest instinkter og behov. Vagterne så igennem fingre med det og kvinderne fik lov at beholde de børn der kom ud af det men fik ikke ekstra fordele.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-08 21:37

Citat
Det var nu mest instinkter og behov
Nå det mener du??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-08 21:48

Citat
......når frosten var under 20 grader.

Waau siger jeg bare.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 19-11-08 21:49

Citat
De risikerer 8 år ekstra i fængsel, for at gå på besøg hos hinanden.
Det er da vist en vildt hård straf for lidt sex, håber at det i det mindste var godt.

Jeg fik også kun lidt sex,men blev straffet i 18 år??.
vvdriver

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-08 22:02

Citat
Jeg fik også kun lidt sex,men blev straffet i 18 år??.

Dig har jeg sq ikke ondt af....du ligger som du har redt
Og et eller andet sted syntes du jo nok det var godt så længe det varede ik'?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-11-08 22:45

Du høster som du sår
I morgen en arving du får

I øvrigt mener jeg at :
Den kriminelle lavalder skal sættes ned til minus ni måneder.
Abortgrænsen skal sættes op til atten år.
Det ville løse de fleste problemer med de unge.

Så i forresten, at en stat i USA havde problemer med den lov, de lavede, om at man kunne indleverer uønskede børn på hospitalerne anonymt ?

De havde glemt at sætte en aldersgrænse for børnene !

Gambrinus

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 19-11-08 22:58

til piaskov
Citat
Dig har jeg sq ikke ondt af....du ligger som du har red

I mine unge dage sagde vi altid >5 minutters fornøjelse, 18 års fordøjelse<

Citat
Jeg fik også kun lidt sex,men blev straffet i 18 år??.

Overnævnte citat, jeg kunne ikke nære mig?.
Sandheden
Jeg har ingen børn på gule plader.Har en datter på godt 30 år, tre dejlige børnebørn på 5-10-12 år.
Bor 1km.fra dem, ser dem hvert dag
vvdriver

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-08 23:00

Citat
Bor 1km.fra dem, ser dem hvert dag

Tillykke med dem. De er undværlige .Engang imellem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-08 23:01

Citat
De er undværlige

Der skulle stå uundværlige

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-11-08 23:07

Jeg tror at de fleste moderne mennesker har lært om prævention, og dermed skulle være i stand til at få mere end 5 minuttes sex uden kvinden bliver gravid...

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 20-11-08 09:45

8 år er vel for at bryde ud, at de så kommer tilbage er vel ingen undskyldning for loven.Som det skal være.

Bliver helt glad når jeg høre om et retssystem der har reskept for landets lovlydige borger.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 20-11-08 09:49

Ps. Det skal siges at jeg ikke syndes at 8 år for flugtforsøg er fair, men jeg syndes det er fair at de bliver dømt pr. forhold og der står der er mindst 15 hvilken giver ca. 5-6 månder pr. stk. og det mener jeg er ret fair.

Er stor tilhænger af at man altid bliver dømt for hver lovovertrædelse, eks. hvis man slår 2 personer bliver man dømt for 2 stk. voldovertrædelse. Ikke som det er i dag hvor man "bare" får 1.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-11-08 22:18

Nu var de jo ikke rigtigt brudt ud, de havde bare fundet vej til en anden afdeling end den de tilhørte.

Og fornuftige retsstater dømmer heldigvis ikke pr. gang.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-11-08 22:36

Jeg ved ikke hvordan det skete, men jeg tror det var Luffes beretning om sibirisk sex i minus 20 ° kulde, som dybt nede i hukommelsen fiskede en barne joke frem, som var ret vovet da jeg var 8 - 9 år.

Stik alle 5 fingre i munden og sig 1012. Umiskendeligt blev det, til stor moro og vild fnisen for de medsammensvorne og vordende hormonbomber til... kussen er kold. Så Luke får point Ja ja prøv bare ...den er god nok LOOOL