/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Xp Boot og installer.
Fra : HanSSoN
Vist : 471 gange
115 point
Dato : 19-11-08 13:02

Jeg har et lille problem. jeg har en stationær pc uden cd drev. vil meget gerne have installeret xp på den. har tænkt lidt på om man kan tilsluttte hardisken til min bærbare via usb og installere xp fra den og så tilslutte den stationære pc igen, men har høret det vil giver problemer med driver og bios opsætningen.
Men kan man så ikke tilslutte hardisken til min bærbare og overføre en slags boot installering af xp på hdd'ene og så boote installationen fra den statonære pc. altså så den kan installere xp fra samme enhed! håber i kan forstå hvad jeg mener hehe. ellers spørg.

Mvh Jesper.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-11-08 13:07
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-08 13:08

Den "lyder" meget gammel....

Sikker på den overhovedet VIL køre med XP....

Kommentar
Fra : prl

Dato : 22-11-08 01:11

Her er den nemmeste løsning:
Jeg har et ældre 16 spin cd rom drev, det må du få. Så skulle den ged vel være barberet.