/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Stiga hockey spil (play off)
Fra : ram10
Vist : 1417 gange
500 point
Dato : 19-11-08 10:54

Er det mon nogen som ved hvor jeg kan købe reservedele til ovenstående. Helst en butik som har dem på lager. Har prøvet toy "r" us, de kan skaffe, men det vil gå 3 uger.

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 19-11-08 10:57

Gerne i Kbh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-08 11:55

Tror du skal slå dig til tåls med de 3 uger.....

Hvilke reservedele er der tale om ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-08 11:58

Citat
All Stiga original spare parts can be obtained from
the store where you purchased your Stiga Hockey
game.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 19-11-08 12:01
Kommentar
Fra : ram10

Dato : 20-11-08 20:14

Citat
Hvilke reservedele er der tale om ???

Hej refi, ER jeg virkelig den eneste her i DK, som har en søn på 5 år, som(bogstaveligt) kom til at træde på en svensk ishockeyspiller, hvilket iøvrigt resulterede i at den arme svensker kom til at brække benet, såføligt til fordel til Finland

I øvrigt tror jeg at jeg køber et nyt spil til drengerne, det er nok ikke sidste gang svenskerne skal ned med nakken

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 20-11-08 20:21

Når det er sagt syns jeg, at du skal ha pointerne refi, du trænger jo til dem

Godkendelse af svar
Fra : ram10

Dato : 20-11-08 20:21

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 20:44

Selv tak.....

Ja - der er mange muligheder også for at få ANDRE lande ned med nakken...

En svensker med et brækket ben - herregud - hvor der handles der spildes der

Det er det man har en udskiftningsbænk til....