/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Punktopstilling i ramme
Fra : evaalex
Vist : 575 gange
150 point
Dato : 21-03-03 13:51

Jeg skal lave en punktopstilling i et afsnit med en ramme udenom. Når jeg laver pumktopstillingen kommer der endnu en ramme om selve punktopstillingen - altså så der er en ramme med flere rammer indeni. Hvad gør jeg galt?

Jeg sidder med problemet lige nu, så det haster lidt...

På forhånd tak

Eva

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-03 14:02

Når jeg prøver i Word 2002 kan jeg ikke fremprovokere det omtalte fænomen. Her virker det hele fint.
Jeg laver punktopstillingen ved at opmærke teksten og klikker så på ikonet for punktopsætning (Opstilling med punkttegn).
Hvis du ikke har gemt dit nuværende dokument, så prøv at 'bakke' med fortrydknappen, og gør så som anført ovenfor.

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-03 14:03

NB: Omtalte virker også inde i tabeller... så hvad der liiiige går galt for dig, er jeg ikke helt med på.

Kommentar
Fra : evaalex

Dato : 21-03-03 14:10

Hvis man i laver et afsnit. Laver en kant i formater, så kommer der en fint kant omkring. Hvis jeg så eks skriver:

Indstilling:
- bla.
- Bla

Laver den en ny ramme om hver punkt. Kan det gøres anderledes?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-03 15:28

Jeg ville lave det i tabel funktionen, når nu det driller så meget - så bestemmer du også selv hvilke rammer du ønsker udskrevet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-03 15:51

Opmærk evt. din eksisterende tekst, gå i formater --> kanter og skygger og vælg ingen

Accepteret svar
Fra : sredna2210

Modtaget 150 point
Dato : 21-03-03 16:48

Hej
Et forslag kunne være at indsætte en tekstboks og så skrive punkterne op inde i den.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-03-03 17:16

Office 2000
Lav en tekst>marker den>formater>rammer og skygger>anvend på> her har du mulighed for at vælge afsnit eller tekst>
Hvis afsnit>vælg en boks>ok>marker tekst>opstilling med punkttegn>nu vil enter lave nyt punkttegn i afsnitsboksen for hver "enter"
Hvis tekst>vælg en boks>ok>marker tekst>opstilling med punkttegn>nu vil enter lave ny boks med punkttegn for hver "enter"
Lige afprøvet.
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 12:50

Hej
Sidder lige og rydder op i alle mine åbne / udestående svar. Kan se din stadig er åben, derfor disse spørgsmål:
- Var vores/mit svar ikke fyldestgørende?
- Har du bare glemt at acceptere svar/kommentar (til højre for kommentar)?
- Ønsker du stadig dit spørgsmål stående som åben?

God påske...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : evaalex

Dato : 30-04-03 14:45

Tak for svaret sredna2210.