/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nigeriabreve. Fåågh dem grrrrr
Fra : Klumme
Vist : 727 gange
10 point
Dato : 13-11-08 17:11

På 4 dage har jeg modtaget 9 nigeriabreve med de sædvanlige fantastiske gevinster. Hvad hulen sker der? Tror de virkellig at alle er så snotdumme, at man hopper på deres latterlige limpinde. Normalt sletter jeg dem bare, men ind i mellem har jeg lyst til at skrive tilbage og forklare hvor pisirriterende og snotdumme de er. Men det er de jo ligeglade med, så den plan har jeg skrottet. Men hvad stiller man op...lader som ingen ting, anmelder dem eller hvad??

Citat
Ms. Rocio J. Carlos Relay Notice? - Bono Loteria Plaza De Colon Madrid, Spain. http://bonoloto.combinacionganadoracom Reference: AT … 09.16

07531288614 YOUR EMAIL ID HAVE WON? - Microwords Corporations: Customer Service Your Reference No: ESP/L28109 Your Batch No: 2008/101 … 12. nov.

Maria Alanjedro YOUR EMAIL ID HAVE WON? - Microwords Corporations: Customer Service Your Reference No: ESP/L28109 Your Batch No: 2008/101 … 11. nov.

UK ONLINE LOTTERY INC. ***DEAR AWARD BENEFICIARY***? - UK ONLINE LOTTERY INC. CORPORATE HEADQUARTERS, UNITED KINGDOM. We are delighted to inform you of … 10. nov.

Micro Awards Corporations YOUR EMAIL ID HAVE WON? - Microwords Corporations: Customer Service Your Reference No: ESP/L28109 Your Batch No: 2008/101 … 10. nov.

Mrs.Karen Saliba Greetings My Beloved One!!!? - Beloved One, Please don’t cry for me after reading my message because my spirits and my soul … 9. nov.

LOTTO NL Attn: Internet User? - AWARD WINNING NOTICE Ref No.67324/113 Batch No.312/00643374 Ticket/Series No.NL6775489 Amount Won … 8. nov.

Yahoo&Msn/Windows Live P. YOU HAVE WON £250,000 GREAT BRITAIN POUNDS STERLINGS!!? -

We are pleased to announce your email address as one of the 200 lucky winners in the … 8. nov.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-11-08 17:16

Here we goes AGAIN...

Hér har der osse været en periode, men kan nu ikke bringe mit blodtryk op.

MEN:
Bare man lige havde en ondartet virus, der kunne smadre deres "legetøj"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:19

Det som irriterer mig mest er, at de tror der er så mange som er så snotdumme. Jeg ved godt at der har været held ind i mellem, men jeg nægter at tro, at det er ret mange. Jeg er tilbøjelig til at tro, at forfatterne selv er begavet langt under gennemsnit, når de virkelig tror, at det kan lade sig gøre (bortset fra de enkeltstående tilfælde)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-08 17:20

Altså Klumme.
Citat
På 4 dage har jeg modtaget 9 nigeriabreve med de sædvanlige fantastiske gevinster.

Du er da også uheldig
Eller er også er jeg Har ALDRIG modtaget noget fra dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:21

Guuud du kan da godt få nogle af mine gevinstbeviser. Jeg tror den største er på 5,5 mio US $ - Vil du have den???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-08 17:23

Citat
Vil du have den???

Ja tak men i kontanter søde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:24

Her er den på 5,5 US $ LOOOL
Citat
Beloved One,
Please don’t cry for me after reading my message because my spirits and my soul will rest in the bosom of the
lord in the next three months. Having known my health condition I have decided to donate a sum of $5.5
Million to church or better still a Christian individual that will utilize this money according to my wish.

I want a church or individual that will use money to fund churches,orphanages and widows propagating the
word of God.I took this bold decision because I am not afraid of death hence my soul is going to be in the
bosom of the lord. Exodus 14 vs. 14 says that the lord will fight my case and I shall hold my peace.

Waiting to hear your opinion via my Email address:anahapvt1@live.com

Best Regards
Mrs.Karen Saliba

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 13-11-08 17:24

Vær dog glad for der er nogen der skriver til dig. Synes det er så hyggeligt
når man åbner mail programmet og der er ny post.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:27

Et klassisk morskabs moment er når jeg ser deres mail-svar adresse. Tror de virkelig at vi ikke bemærker, at så store foretagender bruger en hotmail som mailadresse.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:29

Hotmailadresse

Citat
VERY IMPORTANT: TO CLAIM YOUR WINNING PRIZE,KINDLY CONTACT THE CLAIMS AGENT WITH THE CONTACT DETAILS BELOW AS SOON AS POSSIBLE WITH YOUR ABOVE WINNINGS TICKET INFORMATION AND YOUR PERSONAL DETAILS (FULL NAME,TELEPHONE NUMBER, FAX NUMBER) FOR PROCESSING OF YOUR WINNINGS:

Foreign Service Claims Agent
Mr. Francis Alfred
Qualitas De Seguros S.A
Madrid, Spain
Email:quades@hotmail.es
Tel: +34 626 573 022
Fax: +34 605 420 531

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 13-11-08 17:30

SPAM-klager kan sendes til: dansk@spamklage.dk (danske sites)

Og: int@spamklage.dk (udenlandske sites)

Det andet var en dårlig spøg, men det er dette her ikke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:31

Nå men det kan jo være at en af den er sande, og så vil man jo ærgre sin røv i laser over at man på et splitsekund smider250.000 £ ud i kosmos LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:32

Tror du de gør noget ved det Smokei?? Kan de gøre noget, eller samler de bare sammen til lidt statistik??

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-11-08 17:35

Citat
Nå men det kan jo være at en af den er sande, og så vil man jo ærgre sin røv i laser over at man på et splitsekund smider250.000 £ ud i kosmos

Tjae, det kan jo være du alligevel skal forfølge milionerne!?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:37

Nahhhh man får jo aldrig af vide om man har misset noget, så jeg fortsætter min kyniske spamsletning

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:40

Tie break... CU later

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-08 17:44

Klumme for fanden da..... pas på blodtrykket

Snup du dig et spamfilter, det er slet ikke sundt for dit helbred med de breve

http://www.codeode.com/spamfilter/manual/index.html

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-11-08 17:54

Klumme

Hvor er du tilmeldt for at modtage nigeriabreve ?

Jeg får ikke tilsendt nigeriabreve !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-08 18:30

SPAM er ellers faldet med 66% de sidste dage....

De lukkede en server i USA der tilsyneladende lagde plads for det meste

"SET PÅ TEKSTTV"

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 10 point
Dato : 13-11-08 19:02

Citat
Det som irriterer mig mest er, at de tror der er så mange som er så snotdumme

Jamen mange er da så snotdumme, det høres jo gang på gang, at nogen har mistet adskillige hundrede tusinde på den galej

Så måske de har sådan et "dummekartotek" over hvem de skal forsøge hos........For jeg har eks. aldrig modtaget sådan et Nigeriabrev

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-08 19:11

Vi har sikkert alle modtaget det - det er blot blevet sorteret fra inden modtagelse

Men mon ikke det skyldes "klumme" og "Teil" absolut ikke vil undvære en mail - sæt den kunne bruges

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-11-08 19:50

De sidste idioter er ikke født endnu mener afsenderne, men nogle er nok døde idet brevene også tikkede ind på Telex for tredive år siden, og vil komme de næste mange år.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-08 20:40

Hovedproblemet er lovgivningerne rundt omkring i verden (eller mangel på samme).

Hvis blot EEN ikke vil være med i en ordning er det UMULIGT at stoppe..... - Der er altid plads til en mailserver....

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 14-11-08 01:03

Tænkte på er der nogen der kender nogen gode råd til en der gerne vil igang med nigeriabreve?

Skal man bo i nigeria?
Har folk i nigeria computere så de kan modtage mine mails, eller skal jeg til at sende breve ud.
Hvad "bider" de på dernede skal man bare skrive at man er en bager der har alt for meget brød eller er risdyrker-metoden bedre?

Tror virklig det er det næste store i Danmark, vi siger jo altid de er så dumme og når vi hopper på den i så stor stil må de da også gøre det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-08 11:23

Man tror det er løgn, men okay...så fortjener hun hellere ikke bedre.
http://makeashorterlink.dk/c58e6d44

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-11-08 20:11

Det gjorde en dansk kvinde også fornylig, dog "kun" med et tab på godt 600.000

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 21:44

Citat
For jeg har eks. aldrig modtaget sådan et Nigeriabrev
Klart...de henter først oplysninger hos Ribers LOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-08 23:42

Citat
Klart...de henter først oplysninger hos Ribers LOOL

Der er jeg "tiværtifals" ikke registreret