/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
2 års dag
Fra : Nanabn
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 10-11-08 13:37

I morgen har min kæreste og jeg været sammen i 2 år, og det skal jo markeres.

Problemet er, at jeg ikke rigtig har nogle ideer til, hvordan...

Sidste år sendte jeg ham chokolade på arbejdet, arrangeret at min veninde gjorde lejligheden hygge-klar med blomster, lys mm., mens vi var ude og spise og havde købt et manchet/slipsenål sæt til ham.

Ja, det er så det, jeg skal toppe i morgen, og jeg er helt idé forladt

Har I nogle ideer?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-11-08 13:48

Gentag det med den pyntede lejlighed fra sidste år og giv ham så et kort. På kortet skriver du at han kan få en hel aften med dig hvor du står til rådighed for ham. Han bestemmer suverent hvad der skal foregå. Jeg er overbevist om at han vi blive glad for sådan et kort.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-11-08 14:34

Og hvad gjorde din kæreste så sidste år for at markere dagen, og hvad fik du i gave af ham??

Og hvad har han mon tænkt sig i år

Hvis det er som jeg tror, burde det faktisk være ham der "topper" i morgen

Kommentar
Fra : casper0606

Dato : 11-11-08 22:17

tjaaa....... et blowjob, gerne om morgenen når han vågner.....

Kommentar
Fra : casper0606

Dato : 11-11-08 22:19

Nu ved jeg jo ikke om det er en fyr, men vi syns normalt at skruemaskiner er federe end chokolade og blomster...... eller noget til bilen..... jeg tror du skal passe på med alle de der pigeting...