/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
indlæg
Fra : emefganon
Vist : 515 gange
20 point
Dato : 09-11-08 14:28

hvorfor er kan jeg ikke stille et spørgsmål, nu hvor alle andre kan?

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 30 point
Dato : 09-11-08 14:31

Jamen det har du allerede gjort!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-08 14:33

Jeg kan se du er nyfødt her på KANDU Velkommen til verdenen!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-11-08 14:35

Velkommen. Det går da fint.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-11-08 14:36

Og hvis du så liiige går ind og oprettet dig som superbruger får du ekstra 300 point at gøre godt med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-11-08 14:39

Velkommen blandt os du har da lige nu stillet et spørgsmål - øhh hvad var spørgsmålet

Kommentar
Fra : emefganon

Dato : 09-11-08 14:42

Hmmmm 300 point ...... hvad skal det hjælpe? ..... nå jeg kun kunne bruge mine oprindelige 20 point i kategorien: kandu.dk, men ikke i de kategorier jeg havde spørgsmål til?.....

Ka'don't.dk

Godkendelse af svar
Fra : emefganon

Dato : 09-11-08 14:44

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-11-08 14:52

Citat
Hmmmm 300 point ...... hvad skal det hjælpe? ..... nå jeg kun kunne bruge mine oprindelige 20 point i kategorien: kandu.dk

Det må du undskylde...der ved jeg ikke lige hvad du mener ??
Prøv at forklare det ??

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-11-08 15:05

Til <emefganon>
Rigtig hjertelig velkommen,
som indmeldt idag har du fået 20 gratis-point > dem har du brugt i denne tråd, så derfor kan du ikke oprette flere spørgsmål .. men imorgen, når du logger ind, får du igen 20 points-
Hvis du opretter dig somn "superbruger" får du en større "startkapital" til nye spørgsmål, og skulle du være så heldig, at du svarer "rigtigt" på andres spørgsmål .. kan din point-konto vokse til en hel schweizer-konto. Se eksempelvis <refi>, her er der optjent næsten 283.000 .. men gudskelov er <refi> mådeholdende .. tænk her kunne stilles over 14.000 stk 20-point-spørgsmål.
VELKOMMEN
/PG

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-08 15:46

Refi ved så meget, at han/hun ikke behøver at spørge så meget, men er en ivrigdebatør og kommer gerne med flere på hinanden følgende kommentarer, inden en anden får foden inden for.
Men der skal jo også være nogle i underholdningsbranchen!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-11-08 16:18

Hej <severino>
Tro det eller la' vær':
http://www.kandu.dk/spg127702.aspx
.. men det kan lade sig gøre.

Spøg til side
Du skal også have en tak for dine seriøse indlæg .. uden det trofaste "kandu-ivrige-debatør-team" ville Kandu ikke være Kandu

/PG .. som ønsker tilløk med påæng til den Schweizer-konto

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-08 16:35

Hvad er der ved en Schweizer-konto, med et hav af point, når de reelt ikke har nogen værdi, ud over at man kan lade demgå videre som betaling for et godkendt svar fra en anden bruger.????