/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stof til eftertanke
Fra : Klumme
Vist : 587 gange
10 point
Dato : 07-11-08 16:59

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-11-08 17:04

Jeg kan ikke få det youtube til at virke idag... Det er osse ligemeget

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 20 point
Dato : 07-11-08 17:12

Man bliver sq da helt deprim Klumme . Hold så op.
Men tankevækkende . Uhyggelig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-11-08 17:14

Citat
Jeg kan ikke få det youtube til at virke idag

Det skal du ikke være ked af ....jeg har skutte fundet ud af det endnu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-11-08 17:35

Gu ved hvor mange af de 100 der er brugere på Kandu.... 1/8 lool Det må være klamigen. Han er den eneste der kan "fungere" med kun 1/8 af indmaden i bolden.
I øvrigt er det noget forkromet ævl...(Bortset fra klamigen's iq på 12 - 14 stk. med hjælp fra møgbunken han kalder en kat) hi hi hi, kan man jo ikke gøre det regnestykke op på den måde LOOL Så slap bare af Pia.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 07-11-08 17:47

Hvad er fejlen ved at gøre regnestykket op på den måde ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-11-08 17:50

Kan du ikke selv indse dette, vil det føre for vidt og være omsonst at forklare dig det

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-11-08 18:07

Det skal du da ikke være ked af at du ikke kan få det til at virke.
Er der noget på youtube der er værd at se på?
Det jeg har set er en gang fjat, fis og ballade.

hawaii7

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 07-11-08 18:08

Hvis du ikke er i stand til at forklare hvad du mener kan det så skyldes at det kniber med din egen forståelse..................

Synes filmen på en udmærket måde anskueliggøre mange væsentlige problemstillinger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-11-08 18:14

Citat
Synes filmen på en udmærket måde anskueliggøre mange væsentlige problemstillinger.
Det tvivler jeg ikke på LOOOOOOOL det er osse til din slags den er lavet. Må hellere lukke denne tråd, inden nogen kommer i uføre, og tror at fremstillingen afspejler Jordens virkelige problemer LOOOL

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 07-11-08 18:17

Tak for svaret Pia. Fordi du lever dig ind i problematikken (selv om fremstillingen er misvisende ud over fordelingen af de tørre tal) og vil alle det så godt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-11-08 18:30

Tak

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-11-08 18:45

Hej klumme - har lige logget ind efter du har godkendt svar , måske lidt for tidligt

Den video sætter virkelig. sammen med så meget andet lige nu, livet i perspektiv !

Hørte, at den nye præsident er potientiel årsag til borgerkrig i "united bluff"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-11-08 19:30

Ja Helle, men tråden kunne ikke bære at blive tyndskiveskåret. Det er en populistisk "skræmmefilm" som er milevidt fra de virkelige problemer på denne Jord...derfor skyndte jeg at lukke den. Borgerkrig i USA...det tror jeg ikke, men jeg bliver ikke forbavset, hvis Barac Obama bliver myrdet.

Det er mere end tænkeligt, hvis man laver en risikovurdering på ham og embedet. Det er ikke godt, men, vejen til fuldstændig ligeberettigelse og ligestilling er lang. Det er dog et skridt på vejen, selv om han så blev myrdet i morgen. Han har haft foden indenfor og USA har vist, at de ikke er uvillige til forandringer, som man ville have forsvoret for 100 år siden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-11-08 19:31

Og så skal du ikke hyle din skavekrukke...Det koster kun 1... ET point, at glo på mine lukkede tråde

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-11-08 19:46

Citat
Det koster kun 1... ET point

Og du sagde jeg var nærig forleden dag

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-11-08 20:01

Hej igen Klumme ...
Nej, det er nok ikke det rigtige fora at diskutere så store emner..

Hørte igår, om befolknings uligheder i USA - det handlede meget om By/Land befolkning. Bare 25 km fra New York er man fuldstændig uforstående i forhold til en sort præsident med engagement for social lighed

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-11-08 21:29

Nååå det var den med julegaven der var et link. LOOL det er sgu da osse topmålet af skotsk/jødisk nærighed Men mon ikke du spæder med noget på toppen...Det tror jeg

Helle Birgitte.
Vel er der store sociale forskelle i USA, men det er der såmænd også mange andre steder. Selv i lille DK er der personer, som skal eksistere for indkomster under fattigdomsgrænsen. Men men Helle...det blir for meget hvis jeg fortsætter, så jeg holder her...ikke fordi jeg ikke interesserer mig for disse forskelle, men tråden var ikke til det, og jeg er for øvrigt heller ikke til det i aften.

Helt uden problemer er mit liv jo heller ikke. Pt. sidder jeg med dette kæmpe problem, at jeg ikke gider rende ned i kiosken og købe lidt god is, men jeg vil så gerne have isen...hvad pokker gør jeg. Jeg ringer sgu da efter en taxi, som kan hente isen og bringe den til mig. YESSSSS

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-11-08 00:28

Citat
Men mon ikke du spæder med noget på toppen...

Hvordan kunne du gætte det Klumme ???
Jeg tror du kender mig for godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-08 03:21

Go nat