/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Leverandør priser af IT
Fra : Enim
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 20-03-03 11:08

Sagen er følgende.
Jeg er af mit studie stillet en opgave hvor jeg skal udarbejde en forretningsplan for en given virksomhed. Jeg har valgt at udarbejde en forretningsplan vedrørende en IT virksomhed, altså en detail kæde, i stil med alle de "små" IT detail butikker rundt om i landet. Det er imidlertid gået op for mig at leverandør priser på IT Hardware (alt tænkeligt IT hardware) er temmelig besværligt at opdrive. Leverandører som jeg har kontaktet har ikke været villige til, at informere mig om de ønskede spm. Grundlaget for disse leverandør/engros priser er, at jeg skal i min iværksætter plan vedlægge budgetter for ideen.
Jeg skriver derfor til jer på Kandu, i håb om der er nogen der kan assistere mig i mine bestræbelser på, at indsamle dette materiale. Det er at fortrække hvis leverandør priserne udløber fra faktiske leverandører, med andre ord, folks personlige viden om priserne er mindre interessante med mindre de bygger på faktiske oplysninger fra leverandører.
Jeg er dog modtagelig for alt slags hjælp eller gode råd om hvor jeg evt. kan henvende mig!

PFH MANGE TAK

ENIM

Kommentar
Fra : DK93

Dato : 20-03-03 11:18

Kategorien Religion er nok ikke det bedste sted at stille et sådant spørgsmål

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-03-03 15:23

prøv www.edbpriser.dk og vælg et eller andet produkt så får du en liste med en masse forhandlere..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 20-03-03 15:28

Til Enim

Dette spgsm. har vist IKKE noget med religion at gøre. SE venligst her:

http://www.kandu.dk/dk/tip/3046

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Enim

Dato : 20-03-03 18:49

Tak for de meget konkrete henvendelser.......
Jeg er blevet klar over at den smuttede for mig da jeg tilkendegav at dette spm. blev stillet som et Religions spm.
Jeg kan desværre ikke ændre mit indlæg, og appelerer derfor fremover folk til at forholde sig til emnet og ikke det faktum at jeg har fejlet i mit forsøg på at katagoriserer spm.

pfh tak