/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sarkozy ringer til Sarah Palin
Fra : Klumme
Vist : 739 gange
10 point
Dato : 02-11-08 11:50

Komiker fra Montreal ringer Sarah Palin op og udgiver sig for at være den franske præsident Sarkozy. Shittt hun er dummere end krydsfinér. Det blir en gyser, hvis hun nogensinde kommer i det Hvide hus. Hør samtalen her http://www.youtube.com/watch?v=QbEwKcs-7Hc

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1078335.ece

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 02-11-08 12:23

I morges hørte jeg et uddrag af samtalen i radioavisen. Samtalen varede vist i 6 min. og det var først da komikeren gav sig til kende, den ophørte.

Men "præsidenten" fik da fortalt, hvordan hans kone var i sengen LOL

Sarah Palin mente, at hun om 8 år ville være præsident i USA.

Hvis det ikke var fordi, det er blevet bekræftet ,at hun har deltaget i samtalen, så ville jeg tro det hele havde været en joke.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 02-11-08 12:38

- og hvad var spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-08 12:39

Godt set pedroso....Der var ikke noget spørgsmål

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 02-11-08 12:47

Nemlig. Men ok, jeg blev lige lidt emsig der. Det var god underholdning, hold kæft hvor er hun dog dum

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-11-08 13:09

Citat
- og hvad var spørgsmålet?

Sarkozy ringer til Sarah Palin

undertitel kunne jo være:

Hvor dum har man lov at være???

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-08 14:05

Jaaa jeg kunne da sagtens have omformuleret det til et sprgsmål, men ærlig talt jeg gad ikke. Da alm. brugere ikke kan lave tips, bruger jeg bare tråden til det. Jeg kan jo indføre, at for mine trådes vedkommende, gælder det generelt at jeg spørger hvad klokken er.

Bortset fra det, er det da højst besynderligt at McCain vælger den arktiske ko som vicepræsident. Hendes udsende holder hende jo kun oppe, indtil hun åbner munden. Det skulle man tro at en garvet politiker som McCain kunne forudse inden han bruger hende til at banke sit kistelåg på plads. Havde han nogen chancer overhovedet, er de døde med hans valg af vicepræsident. Jamen tænk hvis hun sad med nøglerne til den røde kuffert, det ville være et mareridt som ingen film kan overgå

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-11-08 12:34

Citat
Shittt hun er dummere end krydsfinér

Citat
Det blir en gyser, hvis hun nogensinde kommer i det Hvide hus

DET GJORDE HUN GUDSKELOV HELLER IKKE.
Fred være med hende.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-11-08 12:40

Gyser er rettet til katastrofe. Nej gud ske tak og lov hun røg tibage til sin snebunke i Alaska. Så kan hun sidde og blive kold i røven mens hun gør sig lækker. Meget andet kan hun ikke finde ud af. I guder en NULBON

Og hun kunne realistisk være blevet præsiden for USA. Jeg blir helt dårlig bare ved tanken. Hele kloden ville være i krig i løbet af en uge

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-11-08 13:51

Citat
Jeg blir helt dårlig bare ved tanken

Snup en gammel dansk. Det hjælper på maven

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-11-08 16:00

Tanken er sød, men Pia...Jeg kan ikke få det ned, så blir jeg først rigtig dårlig.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 11-11-08 18:23

Tak for svaret ans.