/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista downgrade
Fra : PrivateDK
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 25-10-08 00:46

Er der nogen der ved om det stadig er muligt at downgrade en ny computer fra Vista til XP når man køber den. Altså købe den med XP på, ikke en lang opskrift på hvordan man selv kan gøre det efterfølgende.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-08 00:48

Det kan du godt, det kan drille men selvfølgelig kan du det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-08 00:51

Det kan du godt, men computeren skal være købt med muligheden indbygget, hvis du bare køber en Vista computer og vil skifte til XP så kan du få problemer

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-10-08 00:58

Jeg tror ikke i læste mit spørgsmål.
Kan man købe den med XP på?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-08 01:01

Jo jeg læste spørgsmålet, computeren skal købes med Vista drowngrade til XP indbygget, det er ikke alle Vista computere som kan det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-08 01:01

Du kan gå ind til en forhandler og få bygget en, så kan du selv bestemme om du vil have XP eller Vista på.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-08 02:06

Læs lidt mere om downgrade her: http://www.computerworld.dk/art/45576 det er kun Vista Business og Vista Ultimate som kan tilbyde muligheden, men du kan stadig købe en computer med Windows XP

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-08 02:32

hvorfor så ikke bare købe en med xp ?

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-10-08 02:48

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-08 10:30

Selv tak, køb i stedet en computer med XP, du kan altid nemmere opgradere end nedgradere