/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Slette profil på KANDU.DK???
Fra : Mortengrau.dk
Vist : 797 gange
60 point
Dato : 24-10-08 16:50

Hvordan kan det være det ikke kan lade sig gøre at slette sin profil på kandu.dk? Jeg har virkelig brugt timer på at finde ud af hvordan man sletter sin profil.

Til og med reagere kandu.dk ikke på henvendelser herom? Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-08 16:52

Profilen kan ikke slettes. Men kandu kan blackliste dig.

At svare er ikke noget Kandu bruger. Ejheller at fremsende månedspræmier (joooee nogle stykker).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-08 16:53

Iøvrigt er du almindelig bruger og har et åbent spørgsmål som du ikke har accepteret! Så hvad betyder det! Bare undlad at taste www.kandu.dk , så er den pot ude!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-08 16:54

....frygtelig uhøfligt ivørigt at stille spørgsmål, og så undlade at kommentere eller acceptere svar-forsøg!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-10-08 16:55

Du kan ikke slette din profil, heller ikke hvis du skriver til Kandu. Det kan vi andre heller ikke. Så bare lad være med at logge ind på Kandu, så er den potte ude.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 17:03

Hvis du læser denne tråd, hvor en anden kandut spurgte om det samme, så kan du læse en nogenlunde god begrundelse for hvorfor du ikke kan blive udmeldt fra kandu

http://www.kandu.dk/spg124730.aspx

såååå når det ikke kan være anderledes,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-08 17:11

RING til datatilsynet hvis du ikke tror på vores svar...

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 70 point
Dato : 24-10-08 17:30

Du er på skideren lige som os andre, der er bruger af dette evighedsforum.
Du kan gå ind i din profil, og fjerne alle markeringer for de emner du har valgt at følge med i, så vil du ikke få flere mails fra kandu.
Ellers må du lide i den samme flok som os andre, men det er da heller ikke så ringe endda. Vi er dog i overtal, som er så flinke og venlige.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-08 17:35

Citat
Jeg har virkelig brugt timer på at finde ud af hvordan man sletter sin profil

De timer skulle hellere ha' brugt på at sætte dig ind i kandu.dk's regler fremfor ukritisk at tilmelde dig som bruger.

Kommentar
Fra : Mortengrau.dk

Dato : 24-10-08 17:51

Vælger at gi acceptere svaret fra severino, da han var den enste der besvarede mit spørgsmål og samtidig ikke brokker sig over jeg har et åbent spørgsmål jeg enddnu ikke har accepteret svar på.

Du da en taber 3773!

Har selv valgt at lave en ny e-mail der bare hedder rendoghopkandu.dk@mortengrau.dk som jeg så sletter imorgen så - jeg fri får bade spørgsmål, svar og spam!

Godkendelse af svar
Fra : Mortengrau.dk

Dato : 24-10-08 17:52

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-08 18:06

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 18:32

Guuud hvor er du dygtig. Åndsbolle.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-08 18:40

Han er åbenbart så dygtig at han lægger sit domænenavn herinde, så alle kan se hvem profilen er hos dk-hostmaster

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 18:47

Citat
Vælger at gi acceptere svaret fra severino, da han var den enste der besvarede mit spørgsmål og samtidig ikke brokker sig over jeg har et åbent spørgsmål jeg enddnu ikke har accepteret svar på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-08 18:54

LOOOL Shit, og han har sikkert stemmeret