/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows live mail fejl :-(
Fra : ponda
Vist : 1986 gange
63 point
Dato : 24-10-08 11:45

Hej.

Min windows live mail har virket hele tiden uden problemer, men idag kommer den hele tiden med denne fejl

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Live (tina.s).

Serverfejl: 0x80072EFE
Server: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail – fejl-id: 0x80072EFE

Hvad er det nu for noget???
Jeg har vista home på min computer...
Jeg kan ikke finde hjælp på nettet, måske kan i???

Med kærlig hilsen Tina.

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 24-10-08 11:48

Der er også 2 andre mailadresser tilknyttet denne mail og de virker fint

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-10-08 11:48

Tag det med ro, det kan være de har fejl på deres server. Det er jo også bare en computer og de kan få fejl lige som vores kan.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-08 13:46

Citat
Der er også 2 andre mailadresser tilknyttet denne mail og de virker fint

kig i en af de andre og se om konfigurationen på den der fejler har forandret sig under egenskaber

Annuller spørgsmålet
Fra : ponda

Dato : 24-10-08 17:48

Fandt selv en løsning...