/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
stationær og bærbar pcér
Fra : claire
Vist : 508 gange
50 point
Dato : 20-10-08 17:12

Hej

Jeg har Outlook 2003, som jeg opsat på stationær pc og bærbar pc, det er de samme mail adresser. Når jeg f.eks åbner mail på den bærbar pc, og læse mailen, så er den ikke på den stationær pc.

Er der mulighed for at opsætte Outlook 2003, så mailene kan se/læses på begge pc? så de ikke forsvinde fra den ene. Jeg været inden og kigge og kan det være noget med at der skal sættes "flueben" i " gem en kopi af meddelsen på serveren" i opsætningen?

Mvh
Claire

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 17:21

Lige præcis....

Alternativt kan du bruge webmail.....

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 60 point
Dato : 20-10-08 17:32

det manglende flueben gør lige nøjagtigt at den ikke ligger på serveren mere og du vil ikke kunne hente den senere

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-10-08 17:36

Hej
Ja det er som refi skriver. Men det kan blive noget rod, når man ikke sætter faste kriterier op for hvad man vil med de to "sæt" email, man får.
Jeg har for mine to pc'er faste regler for at jeg kun læser på den ene pc - og straks smider mailen ud. Det gør jeg på den bærbare. Fra den stationære besvarer jeg så og gemmer eventuelt det der skal gemmes.

Tidligere har jeg i flæng svaret fra den ene eller den anden pc - og det gik der kage i for mig Det kommer også an på, hvor mange mails man får - og om man kan styre det pr. hukommelse. Jeg sælger sommetider noget på QXL, og så er det ikke så smart at man tror at man har svaret køberen.

Mange hilsner Ingelein -

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 20-10-08 17:43

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-10-08 18:11

ja de point burde refi vel nok have, men hva der er sgu mange på den konto i forvejen, så tak for det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 18:17

De er dig velundt