/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Transport Viborg til Hvidovre
Fra : borchert2650
Vist : 439 gange
20 point
Dato : 20-10-08 10:45

Jeg har fundet den mest fantastiske dobbeltdør som befinder sig i Viborg og jeg bor i Hvidovre.

Kender I nogen der kan lave en forholdsvis billig transport?

Jeg har forhørt mig flere steder og de skal have min. 600 i timen. Og tager mindst 4½ time.

Hjæææææææææælp - jeg er at finde på borchert@mail.dk

Kommentar
Fra : kj

Dato : 20-10-08 10:56

Send den med fragtmanden. Eller lej en trailer, eller varevogn og hent den selv. Varevognene er nok det bedste (kørehastighed) hvis den kan være i den.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 20-10-08 10:59

Der hvor du har købt den, få dem til at køre døren på fragtcentralen i Viborg.
Det kan da ikke koste 2700 kr.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 30 point
Dato : 20-10-08 11:06

Få de som har døren til at sende den med fragtmanden. han kan afhente den på adressen, og levere til døren.
http://www.fragt.dk/Servlet/PageHandler?function=build&pagename=index.htm&parm_1=df_cms&parm_2=frontpage

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 20-10-08 11:51

Hvad skal du have kørt fra Viborg til Hvidovre?
Det var da rart nok at vide.

hawaii7

Kommentar
Fra : kj

Dato : 20-10-08 12:02

hawaii7.
Der ståri spørgsmålet , at det er en dobbeltdør

Godkendelse af svar
Fra : borchert2650

Dato : 20-10-08 13:11

Tak for svaret stilkene.

Men de skal have min 600 kr i timen

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 20-10-08 13:26

Det med de 600kr. skal du ikke hænge dig i. Du kontakter dem og hvis du ved hvad dørpartiet vejer, vil du kunne få en fast pris. Du må regne med at de har mange varer med, og hvor meget tid bruger de på hver vare. - Sådan har jeg aldrig betalt.- Når jeg afleverer en vare på fragtmandscentralen, kommer den på vægten, og hvis det er mig som afsender, der vælger at betale, betaler jeg kontant, og ikke noget med timepris.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 20-10-08 13:33

Citat
Tak for svaret stilkene.

Var hun først med svaret fragtmand ????. Glem alt om at fragtmanden henter på adressen,skal indleveres på fragtcentralen???.

Citat
Men de skal have min 600 kr i timen

De beregner ikke 600 pr. time.
Det er pr. kg/volume

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 20-10-08 13:36

Glem mit forrige svar.
Medens jeg skrev,var stilkene også ved at sende.