/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Maskingeværlyd ved Nero redig.
Fra : hansilei
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 19-10-08 12:52

Umiddelbart virker min (demo) Nero 8 som et godt bud på DV/videoredigering, men om jeg vælger dv-1 eller 2 format hakker den importerede videos lyd. Programmet har ingen begrænsninger ved alm redigering. Jeg 'capturer' fra harddisk eller sony dvbånd-camera??? - Ingen problem med windows movie maker, men der kan jeg ikke gemme i det rigtige dvd-format. Hvad går galt ?

Kommentar
Fra : hansilei

Dato : 19-10-08 13:19

Obs. den færdige film hakker også i lyden (ca 25/sek.- som om der var noget med hastigheden?)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-10-08 13:30

Du brænder for hurtigt. Du skal ikke brænde hurtigt selv om du har DVD skiver der kan brændes hurtigt. Jo hurtigere du brænder jo flere fejl.

Kommentar
Fra : hansilei

Dato : 19-10-08 20:55

Jeg har ikke brændt dvd'en endnu. Problemet opstår allerede ved import - før redigering.

Kommentar
Fra : hansilei

Dato : 20-10-08 07:51

Jeg har også prøvet med avi-filer fra fotografiapperat - det virker fint.

Capturede videoer kan afspilles, men når de ligger til redigering og ex bliver gemt kommer problemet

Nero Vision 4 Videoredigering er et underprogram i Nero 7