/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp professional x 64
Fra : soren3329
Vist : 389 gange
10 point
Dato : 19-10-08 11:01

kan deres finde en kode til windows xp professional x64 edition på dansk har en cd men alt er på uk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-10-08 11:12

Spørgsmål
- Ubesvarede 4
- Besvarede 2
- Annullerede 8
- Slettede 0
Ialt 14

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 13:29

Citat
har en cd men alt er på uk

Og det kan så ikke ændres

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-08 14:37

Hej
Det er mig for internoplysninger - hvorfor skriver Stouenberg de der
oplysninger vedr. manden/kvinden - hva' ka' man bruge det til - og
hvorfor er nogen så ivrige efter at slå det op i profilen før man gider svare?
Hilsen Ingelein - nu med Biene Maja - på grund af fliden

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-08 14:39

Hvad betyder forresten x 64 bag oplysningerne om Win XP prof.?
Ingelein

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 14:45

Citat
Hvad betyder forresten x 64 bag oplysningerne om Win XP prof.?

Det laver man et spørgsmål om....

Man går heller ikke ind til naboen og tager det man skal bruge for at "spare"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 14:45

Citat
Hvad betyder forresten x 64 bag oplysningerne om Win XP prof.?

Det laver man et spørgsmål om....

Man går heller ikke ind til naboen og tager det man skal bruge for at "spare"

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-10-08 15:54

refi

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-10-08 15:55

refi

hvorfor svare du to gange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 15:56

Nervøse fingre

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-08 17:33

@
Refi - nå - pointjæger???????
Næ, i forbindelse med overskriften er det vel tilladt at spørge her- især da jeg ikke har flere points at gi' væk a'.

Jeg vil gerne ha' lidt på kistebunden. Det er træls at ha' et spørgsmål og ingen points at spørge for.

DERFOR

Jeg svirrer af igen
Ingelein - som også kan stikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 17:57

Citat
Hvad betyder forresten x 64 bag oplysningerne om Win XP prof.?

Jamen så skidt da

Det betyder at det er en 64bit version i modsætning til en "normal" der er 32bit

Men det blev du sikkert ikke klogere af

Men nu ved du hvad det betyder....

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 20-10-08 16:03

den kan du da få masser ad steder. Søg f.eks her:

http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=179&Parent=6&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=&Equal4=306807&Equal190=&Equal215=&Equal214=&Submit.x=30&Submit.y=11

Der kan du få en kode for formedelst 925 kr, og så får du endda både en cd og SP3 med i købet

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 20-10-08 16:04

UPS - der var jeg da vist lidt for hurtig .... de er jo ikke på dansk