/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Whitelist
Fra : bsjh
Vist : 711 gange
499 point
Dato : 13-10-08 22:01

Citat
så fik jeg aldrig opmærksomhed fra min Mor som barn -

Det er netop derfor jeg fandt på dette her "efterårs nummer" på Kandu.dk

Min Far var Sømand, og lod os sejle vores egen sø året rundt.
Og min Mor så jeg kun Juleaften, hvor hun var stang beruset & fjumsede rundt med Julemanden.

En lille Julegave fik jeg aldrig. Flæskesteg eller gåsesteg ? - NEJ !

Den stod på lunken havregrød. Ikke engang risengrød med kanel.

Så - Godt jeg fandt Kandu.dk, som har givet mit liv et hårdt tiltrængt indhold.

Nej hvor er det altså synd Her er lidt til dig - som muligvis bliver forhøjet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-10-08 22:08

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 13-10-08 22:11

Jeg må hellere forhøje point

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 509 point
Dato : 13-10-08 22:13

Ja, han skriver godt - især når hans tekst er kørt igennem "styrelizer":

Citat
Ja, øh, det svedigste er sgu netop derfor, øh, hulk
Whitelist har psykomeget modtaget 30 point for dette tip
Fra : Whitelist Vist : 77 gange

Dato : 13-10-08 20:52

--------------------------------------------------------------------------------
Ville lige svarer i denne trÃ¥d, øh, som hvaddenu, Tilde38 havde oprettet.

Hun kalder sig fucking åbenbart IDIOT (det rappet hun IKKE jeg).
- Men det svedigste mÃ¥ hun vel *ALLERMEST* styrernde selv vide, øh, skulle man tro.

Men det svedigste kunne denne dogg her ikke, øh, for:

"Whitelist, øh, du har psykomeget følgende muligheder
Din profil er sgu blevet udelukket directly fra dette spørgsmÃ¥l af Tilde38, øh, du har psykomeget derfor nada rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller pÃ¥ anden mÃ¥de deltage i denne debat."

Sikke da noget svindel & humbug.

Uha, dér. Hvor svedigt, egentlig. Har -15 points pÃ¥ grund af mine, øh, ellers fremragende tips, øh, som hvaddenu, blev for sygt totalt fejlbedømt.

Så denne dogg her kan desværrer nada stille spørgsmål

- Og det svedigste er sgu heller nada et spørgsmÃ¥l, øh, men, fuck, en konstatering.

Som Bent Juul så rigtigt påpeger så nakket denne dogg her aldrig opmærksomhed directly fra min Mor som hvaddenu, barn -

Det dersens er sgu netop derfor denne dogg her fandt på dette her "efterårs nummer" på Kandu.dk

Min Far hvar Sømand, øh, og lod os sejle vores egen sø Ã¥ret rundt.
Og min Mor sÃ¥ denne dogg her kun Juleaften, øh, hvor hun hvar stang beruset & fjumset rundt med Julemanden.

En fucking micro Julegave nakket denne dogg her aldrig, dér. Lissom sidst :) Totalt syret, ik? Flæskesteg eller gÃ¥sesteg ? - NEJ !

Den dersens stod pÃ¥ lunken havregrød, dér. Ikke engang risengrød med kanel.

SÃ¥ - Godt denne dogg her fandt Kandu.dk, øh, som hvaddenu, har psykomeget givet mit liv et hÃ¥rdt tiltrængt indhold.

Derfor dette tips om sårn noget som "sÃ¥dan kan det svedigste gÃ¥", øh, nÃ¥r man bli'r svigtet som hvaddenu, barn af sin egen Mor
& Far for den dersens sags skyld.

Fra : Greenlist

Dato : 13-10-08 20:58

--------------------------------------------------------------------------------
Stakkels dig.

Fra : Brownlist

Dato : 13-10-08 20:59

--------------------------------------------------------------------------------
Sikke noget da.

Fra : Bluelist

Dato : 13-10-08 21:01

--------------------------------------------------------------------------------
Ikke så liret svedigt meget !

Fra : Pinklist

Dato : 13-10-08 21:02

--------------------------------------------------------------------------------
Sikke da en historie.

Fra : Purplelist

Dato : 13-10-08 21:03

--------------------------------------------------------------------------------
En trist skæbne.

Du har psykomeget følgende muligheder

Eftersom du nada er sgu logget ind i systemet, øh, kan du nada lave en bedømmelse til dette tip :o))

Hvis du nada alleret er sgu registreret, øh, kan du gratis blive medlem, øh, ved at trykke pÃ¥ "Bliv medlem" ude i menuen, dér.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-08 02:05

Hvorfor al den opmærksomhed og skriveri, når en idiot med en hulens masse profiler kommer og spammer Kandu

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 14-10-08 07:30

Hvad med totalt bare at ignorer ??????list

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-08 09:03

Extremister findes overalt.....

Folk der er fulde af løgn ligeså

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-08 02:41

Hvorfor forhøjer du point forventer du en ny farve kommer ind i dit spørgsmål ?
Citat
Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg   side : 1 af 1
#        Bruger    Medlemsdato
1       Whitelist    11-10-2008
2       Pinklist    13-10-2008
3       Brownlist    13-10-2008
4       Greenlist    13-10-2008
5       Bluelist    13-10-2008
6       Purplelist    13-10-2008

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 15-10-08 02:46

Jeg tror du satser på at få point her o.v.n.

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 15-10-08 03:10

Næh det gør jeg ikke, jeg undrer mig bare, og hvorfor er jeg blevet smidt ud af dette spørgsmål
Hilsen en anden udgave af o.v.n.

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 15-10-08 03:28

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-08 09:40

Den største ære der kan tilgå en kandu'e,
er ikke flets point men flest pladser på de sorte lister.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-10-08 10:36

Citat
Næh det gør jeg ikke, jeg undrer mig bare, og hvorfor er jeg blevet smidt ud af dette spørgsmål

Fornuftigt o.v.n.
Du røber jo også dig selv med den tid på natten du skriver. Men du er ikke alene

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-08 11:56

jeg vil også på listen - den sorte altså

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 15-10-08 13:59

Citat
jeg vil også på listen - den sorte altså

Nix Eyvind - det har du ikke gjort dig fortjent til

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-08 14:24

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-08 17:31

"Hold da helt op, du er da vist en sjælden een"

Men nu kan du ikke forhøje mere

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 15-10-08 18:04

Citat
Men nu kan du ikke forhøje mere
nej desværre ans - vi har jo efterhånden så mange point at bruge af, så det gør ikke så meget at sløse med dem

I øvrigt har Whitelist fået sig en ny profil "Whitelest"

Og nej - du ved jo godt at jeg ikke er så sjælden

Godkendelse af svar
Fra : bsjh

Dato : 15-10-08 21:53

Tak for svaret IBM760.