/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
whitelist
Fra : Tilde38
Vist : 1361 gange
50 point
Dato : 13-10-08 16:56

IDIOT

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 13-10-08 16:57
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 16:59
Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-10-08 16:59

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 17:00
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 17:02
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-10-08 17:07

Tænk at man ikke har andet at lave end at sidde og blackliste brugerne siger en del om vedkommendes hjerne eller mangel på samme jeg tror det er noget med at ikke fik opmærksomhed som barn fra sin mor og søger opmærksomheden nu

Det eneste der er opnået er at han aldrig vil kunne bruge denne dobbelt profil til noget her på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-08 17:18

Tænk at brugere går så meget op i den blackliste, som whitelist har lavet, at der bliver oprettet den ene tråd efter den anden

Han/hun har jo skrevet, at det er en "efterårsferiejoke"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 17:19

Der ligger sågar et tip der IKKE kan blive færdigbedømt - der er IKKE flere brugere til at bedømme det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-10-08 17:29

Citat
Han/hun har jo skrevet, at det er en "efterårsferiejoke"
ja det er fattet - men at bruge tiden til det utroligt, det skal trods alt gøres manuelt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 18:05

Tror Sgu det er en vi alle kender

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-10-08 18:16

sikkert nok...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 18:19

Måske Nordsted

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 13-10-08 18:20

Sikkert, måske "ans" eller ????????????? enhver anden

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 18:23

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 13-10-08 18:20

--------------------------------------------------------------------------------
Sikkert, måske "ans" eller ????????????? enhver anden
Samme person kan man se på IP adressen

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 13-10-08 18:27

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 18:31

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 13-10-08 18:32

Er det min IP

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 18:35

jA__mIn ____VEn

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 13-10-08 18:36

Tror ikke du kan pinge mig så skal du vist finde en anden IP

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 18:38

Måske

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 18:41

Dem - der er en lokal IP du viser..............................den starter jo med 192

Hvis nu det tip ikke bliver færdigbedømt..............så er der ikke ret mange flere aktive kanduer end små 300

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 18:43

Citat
så er der ikke ret mange flere aktive kanduer end små 300

Måske flere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 18:47

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 18:56

der kan jo kun være op til 256, med mindre man har to indgange, alså to forskellige IP adrs. og så man ja o.s.v. JAAAAAA

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 13-10-08 19:01

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 19:03

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-10-08 19:08

Tilde ? Du stopper selv denne når du syntes du skal ikk vi har det sjovt
dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 19:46

Solvom der er 300 blacklistet er der ingen der siger der er mere end 50 Kandubrugere....

Flere af dem er jo også gengangere...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 20:10

Der er sikkert mange som har flere profiler end de 4 jeg har, så gennesnittet kunne blive 4 dobbeltkanduer.......................................så er der jo kun 75 stk.
Så har Kandu da taget fusen på annoncørerne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 20:40

Citat
Så har Kandu da taget fusen på annoncørerne

Du havde da ikke ventet andet, vel

At profiler ikke kan slettes pga. det så giver rod i spørgsmål - er KUN en undskyldning

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-08 21:19

Haha Whitelist ¨får godt nok travlt, hvis hele hans farveladeLISTe skal blackliste samtlige Kandubrugere

http://www.kandu.dk/tip18682.aspx

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 13-10-08 21:40

ja dova jeg sad også lige og så på det der er jo mange farver at tage af hihi

hilsen chicapigen.....blacklistet nr. 235

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-10-08 21:51

Citat
Haha Whitelist ¨får godt nok travlt, hvis hele hans farveladeLISTe skal blackliste samtlige Kandubrugere

Som jeg læser det har han/hun haft en MEGET svær barndom

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-10-08 22:17

Citat
Som jeg læser det har han/hun haft en MEGET svær barndom

Det synes nu ikke at være væsentlig bedre med voksenlivet.(Formodes voksen,rent aldersmæssig).

Hvilke kriterier gælder for en tvangsindlæggelse ????

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 13-10-08 23:22

Kan i ikke huske at vi havde problemer her, jeg tror det var i vinterferien? Med en der blev ved med at lave spørgsmål, ca 25 lige efter hinanden?

Jeg klagede over ham til Kandu og næste dag var han og alle hans spørgsmål slettede. Jeg ved at der var flere der klagede samtidig med mig.

Og jeg er overbevist om at det er den samme person som tidligere.

Så hvad med at vi sendte en klage? Inbesile undermålere hører ikke hjemme her.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-08 02:29

Profilen har da bare oprettet nogle andre farve profiler til at bedømme tip med mere, alle andre er jo udelukket men hvorfor i alverden al den skriveri om en spammer ? Husker i ikke de andre par gange, hvor Kandu måtte ind og slette en masse brugere (samme person) som helt fyldte Seneste nye spørgsmål med intetsigende point spørgsmål

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-10-08 14:59

whitelist må ha mange søskende.. "den" kan da umuligt være så dum alene

Kommentar
Fra : Greenlist

Dato : 14-10-08 17:33

Citat
Inbesile undermålere hører ikke hjemme her

ØV - Bad Luck !

... Staves det ikke Imbecile ?

Kommentar
Fra : Greenlist

Dato : 14-10-08 17:38

[CITAT][Tænk at brugere går så meget op i den blackliste, som whitelist har lavet, at der bliver oprettet den ene tråd efter den anden

Han/hun har jo skrevet, at det er en "efterårsferiejoke"

/CITAT]

HELT KORREKT ans ! (Ærgerligt, at jeg ikke kan give din points)

Og Whitelist er en "Han" - Men I må mene og tro hvad I vil.

"Hun" "Den" "Idiot" o.s.v - Bare et lille pip - Og lad det så være med det.

Farvel fra Whitelist

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-10-08 18:56

farvel.. og gid din røv må klø og dine arme er for korte

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-08 20:02

Kør nu ikke for stækt på den kineser.

Godkendelse af svar
Fra : Tilde38

Dato : 16-10-08 07:23

Tak for svaret refi.