/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vista
Fra : thyfoon
Vist : 648 gange
300 point
Dato : 13-10-08 11:14

Hejsa er der nogle der ved hvordan jeg igen får det icon til trådløse internet som ligger i systembakken frem igen det er blevet væk? 500 point til den der løser det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 11:23

Du har vel tændt for det trådløse netnort.
Har du været inde og rode med programmer i opstart. (og hakket den væk)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 12:33

Citat
det icon til trådløse internet som ligger i systembakken frem igen det er blevet væk

Hvad er det for et du mener der mangler...

Er det de 2 skærme eller et fra noget software du selv har installeret ???

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 13-10-08 12:41

jeg har et icon der vier at jeg har trådløst net eller hvis jeg ikke har at at jeg så kan oprette forbindelse jeg har sq sværet ved at forklare det håbber det lykkes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 12:43

Det er stadig vigtigt at vide om det er software du SELV har installeret eller du bruger Vistas "indbyggede"

Du siger du har haft det - gælder det også på Vista ????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 14:52

Det kan kun være det icon med de ))) som du mangler.
Den bør være der når driveren er lagt ind.
Er der nogen gule markeringer ved netkort i enhedshåndtering.
Start > kontrolpanel > netværksforbindelse >
Har du et ikon som hedder trådløse forbindelser
Er der rødt krysd over forbindelsen

De to sammenhængende computere viser kabelforbindelse (som jeg husker det)

Kommentar
Fra : mellergaard

Dato : 14-10-08 22:43

Hej, jeg vil foreslå at du simpelthen geninstallerer den trådløse netværksforbindelse-
således vil ikonet blive gendannet til meddelelsesområdet !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-08 09:24

Nu har jeg Vista kørende.
Nede ved det lille ur skal der være to sammenhængende skærme, som kan have et rødt kryds hvis der ikke er forbindels og en farvet klat hvis der er forbindelse.

Prøv lige:
Start > opret forbindelse > her kan du evt. tilslutte et netværk enten trådløst eller med kabel.

Annuller spørgsmålet
Fra : thyfoon

Dato : 15-10-08 21:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål