/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Dreamweaver skole og forum
Fra : Render
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 13-10-08 09:33

Jeg har fundet en ny hjemmeside der ser lovende ud, det er en dansk side med tutorials
og Lektioner samt et forum. Jeg ville bare vidergive dette link, hvis nogle skulle have interresse.
http://www.dw-skole.dk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-10-08 11:21

Måske du skulle oprette det i tips istedet for som et spørgsmål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-10-08 11:37

Sitet er alt for ufuldstændig til et tip - ellers pænt layout

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 14-10-08 10:18

Det lyder rigtig spændende. Håber det hurtig kommer op og kører.

Annuller spørgsmålet
Fra : Render

Dato : 16-11-08 20:24

Jeg lukker tråden