/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kære Valde...Hvor er du??
Fra : Klumme
Vist : 411 gange
10 point
Dato : 12-10-08 14:30

Hej Valde.

Jeg er oprigtig talt bekymret for dig. Du har ikke været logget på siden d. 4 september. Det ligner dig ikke. Du er godt nok et gammelt vrøvlehoved, men du mangler sgu. Er du syg, indlagt eller sån? Du kan jo også helt legalt være draget hinsides, du er jo ikke helt ung mere, men kan du så ikke lige gi et praj, så jeg ikke går og spekulerer på, om du har det godt.

De bedste hilsener
Klumme

Accepteret svar
Fra : muldvarp1

Modtaget 20 point
Dato : 12-10-08 15:05

Du kan jo også helt legalt være draget hinsides, du er jo ikke helt ung mere, men kan du så ikke lige gi et praj, så jeg ikke går og spekulerer på, om du har det godt.

Klumme hvilke forbindelser har du??????

Jeg har også undret mig over Valde´s manglende tilstedeværelse.
muldvarp1

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-10-08 15:18

Ja jeg er alvorlig bange for at han er smuttet. Han var over 80 og døjede med noget kræft, som var sån on og off + der var andre skavanker så vidt jeg husker, så det kan jo være at alt dette har fået bugt med ham. Så længe som han har været væk fra Kandu viser i hvert tilfælde, at han ikke har adgang til en PC, for så ville han ikke kunne holde sig væk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-10-08 15:19

Mine forbindelser.. Hmmm jeg må ikke tale om dem. LOOL

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-10-08 00:08

Når en person forlader et forum, facebook eller chatsider af "naturlige årsager" er alle de log-in sider han har brugt nok ikke det første sted efterladte eller andre gør opmærksom på at det er slut, medmindre at de har adgangen og ved at han har eller har haft gode venner pågældende sider.

Måske man selv skulle lægge en besked til dem der rydder efter efter een:
"Husk at meddele min bortgang"

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 10:29

Tak for svaret muldvarp1. Tror desværre Valde er smuttet

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 19-10-08 01:24

Velbekomme,der var jo ikke meget oplysende i mit svar,men tak for poingerne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-10-08 00:02

Tjaee Valde er ikke dukket op endnu, så det bestyrker min mistanke, om at han er draget til de evige kloakrensningsanlægsmarker. (Valde havde i mange år været ved det kommunale rensningsanlæg)

Skulle han ta røven på os, og pludselig dukke ud af tågerne, skal jeg være den første til at byde ham velkommen tilbage, og undskylde at jeg karaktermyrdede ham.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 21-10-08 00:55

Ved du om det var i Hundested/Frederiksværk området?